Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: miejski w Stycznia 07, 2014, 18:28:39 pm

Tytuł: Brak możliwości importu pliku z SZOI
Wiadomość wysłana przez: miejski w Stycznia 07, 2014, 18:28:39 pm
Witam,
Od nowego roku mamy problem z zaimportowaniem raportów zwrotnych i umów pobranych z SZOI na niektórych komputerach. A mianowicie w momencie próby importu (przycisk "Import" ) nie pojawia się spodziewane okno z katalogiem wyboru pliku do zaimportowania tylko PPS (w wersji 2013.03.3.0) bez ostrzeżenia kończy swoją pracę.

Co dziwne, próby dokonywano na 4 komputerach łączących się z serwerem gdzie jest PPS w ten sam sposób (RDP zarówno przez  LAN jak i WLAN na tym samym access poincie) i tylko na jednym da się dokonać importu, a inne robią to "od czasu do czasu".
Dokonywaliśmy prób na 4 użytkownikach z superuprawnieniami, a nawet założyliśmy nowego użytkownika również z superuprawnieniami, ale nic to nie dało.
Aktualizacja do wersji 2014.00.0.0 nie przyniosła również poprawy. Poza tym problemem inne funkcjonalności modułu Rozliczenia działają prawidłowo.

Macie jakieś pomysły?

 
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]