Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: vers w Września 10, 2013, 20:28:38 pm

Tytuł: brak punktu umowy dla produktu
Wiadomość wysłana przez: vers w Września 10, 2013, 20:28:38 pm
Robie import ambulatoryjny 2013 jak zawsze zeby zaimportowac swiadczenia i podaje mi "brak punktu umowy dla produktu (EZ)". Kiedys napisalem makro na przygotowanie sobie XLSa, wiec robie wszystko tak jak zawsze. Jakis pomysl dlaczego w tym miesiacu po aktualizacjach ppsa dostaje taki blad??

dodam tylko, ze w kolumnie EZ mam podany numer pktu umowy 1.
Tytuł: Odp: brak punktu umowy dla produktu
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Września 10, 2013, 20:46:14 pm
Sprawdź wzór do importu bo to lubi się zmienić. Ewentualnie do sprawdzenia daty wykonania świadczenia. Oczywiście zakładam, że numer umowy i kod produktu jest poprawny. W sumie to nr punktu umowy to nie trzeba wypełniać, chyba, że są to te same zakresy w różnych miejscach.
Tytuł: Odp: brak punktu umowy dla produktu
Wiadomość wysłana przez: vers w Września 10, 2013, 23:00:36 pm
oh dzizas doszedlem do problemu. Nie pod ta umowe importowalem. Sorki za zamieszanie. Mozna skasowac temat:)
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]