Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => SZOI => Wątek zaczęty przez: cnr w Maja 10, 2013, 14:09:02 pm

Tytuł: SZOI - Duży problem błąd importu - nie można wysłać drugiej korekty - nfz odsyła
Wiadomość wysłana przez: cnr w Maja 10, 2013, 14:09:02 pm
Witam wszystkich użytkowników,

z powodu błędu do SZOI przesłana została korekta ze złym numerem generowania.
Na SZOI korekta ma status Błąd importu:

id-poz-rozlicz=126, Brak pozycji korygowanej 121 w bazie danych OW NFZ (prawdopodobnie nie przesłano jednego z wcześniej wygenerowanych przez Świadczeniodawcę komunikatów)

Wiem gdzie został popełniony błąd (wysłanie drugiej w kolejności korekty ze złym numerem korygowanego produktu). Jednak NFZ nie może mi wydać żadnego raportu zwrotnego (bo jest błąd importu) nie mogę też wczytać dobrej (poprzedniej) korekty (bo pomimo błędu importu korekta o numerze 1 istnieje i nie może być dwóch takich). Nie mogę też zmienić numeru dobrej korekty bo brak jest raportu zwrotnego.

Panie z NFZ odsyłają mnie do producenta softu co jest moim zdaniem niedorzeczne. Do informatyków z NFZ 4 dzień nie mogę się dodzwonić.

Potrzebuję informacji aby wrzucić poprawną korektę przez SZOI gdy inna wisi jako błąd importu.

Pozdrawiam
zrezygnowany cnr
Tytuł: Odp: SZOI - Duży problem błąd importu - nie można wysłać drugiej korekty - nfz odsyła
Wiadomość wysłana przez: Przemyslaw w Maja 10, 2013, 15:25:28 pm
Rozpakuj plik i zobacz nawet w notatniku plik xml. Masz pewnie za dużo zakresów. PPS lubi tak czasem robić. Edycja tego pliku jest prosta. <pozycja>
tutaj sa zakresy świadczeń  i kwota.
</pozycja>
Tytuł: Odp: SZOI - Duży problem błąd importu - nie można wysłać drugiej korekty - nfz odsyła
Wiadomość wysłana przez: cnr w Maja 10, 2013, 16:07:23 pm
Dzięki,
akurat 30 minut temu udało mi się przesłać dobrą korektę po prawie 2 h walki z tym jak muszą być ustawione parametry dla szoi. Zmyliły mnie panie które chciałby ode mnie nowy raport statystyczny dla błędnej korekty.

Korektę w sumię ręcznie zrobiłem bo mój BBSsoft zgłupiał i dopiero po ustawieniu odpowiedniego numeru generacji na wcześniejszy, nr korekty na 1 i zmianie id produktów SZOI o dziwo zassało bez wyrzucania błędów.

Nie mniej dzięki za zainteresowanie i za całe forum, dużo przydatnych informacji.

BTW: OW Szczecin zazwyczaj raport statystyczny weryfikuje 1 dzień, po długim weekendzie trwąło to 4 dni :/ Teraz muszę się dowiedzieć co ze zwłoką (nie wysłanie do 10 dokumentów) pewnie jakaś kara.

Dziękować jeszcze raz


Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]