Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostałe problemy => Problemy ogólne => Wątek zaczęty przez: kasia40 w Maja 08, 2013, 11:52:56 am

Tytuł: brak możliwości importu
Wiadomość wysłana przez: kasia40 w Maja 08, 2013, 11:52:56 am
Witam
Mam problem z importem świadczeń (rap.stat). Po aktualizacji programu do wersji 2013.01.0.0 nie moge zaimportować swiadczeń do drugiego komputera. Czy ktoś może mi pomóc?
Tytuł: Odp: brak możliwości importu
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Maja 08, 2013, 12:17:27 pm
A dlaczego nie możesz? Jakiś komunikat się pojawia?
Tytuł: Odp: brak możliwości importu
Wiadomość wysłana przez: kasia40 w Maja 08, 2013, 12:44:12 pm
Program odrzuca świadczenia z różnych powodów:
1. Błędny nymer pesel
2. Nieprawidłowy format księgi głównej
3. Brak punktu umowy (chociaz wszystko jest ok)
Tytuł: Odp: brak możliwości importu
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Maja 08, 2013, 12:48:35 pm
Może wzór pliku sie zmienił? Do tego może trzeba zaktualizować do 1.0.3?
Tytuł: Odp: brak możliwości importu
Wiadomość wysłana przez: kasia40 w Maja 08, 2013, 13:01:34 pm
Już to zrobiłam. Ale dalej brak mozliwości importu. Chyba nie pozostanie mi nic innego jak kontakt z Kamsoftem.
Tytuł: Odp: brak możliwości importu
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Maja 08, 2013, 13:04:09 pm
A porównywałaś plik jaki próbujesz zaimportować z aktualnym wzorem?
Tytuł: Odp: brak możliwości importu
Wiadomość wysłana przez: kasia40 w Maja 08, 2013, 13:16:37 pm
Jeszcze jedno spróbowałam zrobić. Zrobiłam aktualizacje programu do najnowszej wersji na obu komputerach i wpisałam jedno swiadczenie. Nastepnie chciałam zaimportować to świadczenie do drugiego komputera. Niestety ten sam błąd : Niepoprawny format księgi głównej.
Tytuł: Odp: brak możliwości importu
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Maja 08, 2013, 13:21:46 pm
Pewnie dlatego, że program wyciągając do excela dodaje pełno zer w numerze. Usuń zbędne zera z numeru i daj format 2013-XXX-YYY-0
Tytuł: Odp: brak możliwości importu
Wiadomość wysłana przez: kasia40 w Maja 08, 2013, 13:40:01 pm
Zrobiłam tak jak radziłeś. Obecnie brak mozliwości importu przez błąd: Brak punktu umowy dla produktu.
Sprawdziłam numer jest zgodny z punktem umowy i w poprawnej kolumnie.
Tytuł: Odp: brak możliwości importu
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Maja 08, 2013, 13:48:22 pm
Czy format umowy i produktów jest taki jak we wzorze?

Numer umowy
02-00-00013-01-01

Kod produktu kontraktowego
402000000010

Kod produktu jednostkowego
501020000011
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]