Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => ZPO => Wątek zaczęty przez: gringo w Kwietnia 29, 2013, 08:37:49 am

Tytuł: wniosek o zmianę cen
Wiadomość wysłana przez: gringo w Kwietnia 29, 2013, 08:37:49 am
Witam,

Mam pytanie o przygotowanie wniosku o zmianę cen w ZPO na SZOI.
Czy po zatwierdzeniu takiego wniosku trzeba jeszcze wykonać jakieś operacje?
Rozumiem, że zgłoszenia do umowy nie trzeba już robić?
Czy przesyłacie jeszcze nowe cenniki do NFZ lub inne dokumenty?
Nowe produkty nie były dodawane.
Tytuł: Odp: wniosek o zmianę cen
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Kwietnia 29, 2013, 08:40:41 am
Jakiś czas temu chcieli jeszcze wydruk ze zmianami. Ale zauważyłem, że od jakiegoś czasu to już nawet bez tego przyjmują.
Tytuł: Odp: wniosek o zmianę cen
Wiadomość wysłana przez: gringo w Kwietnia 29, 2013, 08:50:27 am
ok. Dzięki Paweł. Właśnie trochę się dziwiłem, jak pani zażyczyła sobie wydruki
nowych cen  :o   ale ją przekonałem, że to zbyteczne marnotrawstwo drzewostanu  ;)
Tytuł: Odp: wniosek o zmianę cen
Wiadomość wysłana przez: cilazapril w Maja 01, 2013, 23:09:35 pm
W mazowieckim, czasem tylko pisemko fax-em lub mail, że wniosek jest.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]