Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Archiwum => Archiwum wiadomości => Raporty Rozliczeniowe => Wątek zaczęty przez: Przemyslaw w Grudnia 22, 2008, 12:39:15 pm

Tytuł: Raport nie pobiera nadwykona??
Wiadomość wysłana przez: Przemyslaw w Grudnia 22, 2008, 12:39:15 pm
Spotka?? kto?? siÄ? z przypadkiem nie pobierania przez raport rozliczeniowy nadwykona?? ?
Statusy produkt??w sÄ? potwierdzone przez NFZ i potwierdzenie do zap??aty.
Tytuł: Odp: Raport nie pobiera nadwykona??
Wiadomość wysłana przez: Jarasz w Grudnia 29, 2008, 09:02:14 am
Co?? mi siÄ? kojarzy, ??e mo??e to wynikaÄ? z r????nych id_instalacji przy produktach (id_instalacji jakie masz teraz, a jakie mia??e?? przy tych produktach, kt??re masz w nadwykonaniu)? Nie dam sobie g??owy uciÄ?Ä?, ale co?? mi siÄ? tak wydaje.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 14.

[Pokaż zapytania]