Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => Problemy dotyczące wszyskich rodzajów świadczeń => Wątek zaczęty przez: Sonar w Marca 04, 2013, 01:11:42 am

Tytuł: Podstawa ubezpieczenia -> eWUŚ
Wiadomość wysłana przez: Sonar w Marca 04, 2013, 01:11:42 am
Mam problem z pacjentami, których w styczniu 2013 wprowadziłem informacje odnośnie dokumentów ubezpieczenia(rodzaj dokumentu, data potwierdzenia, daty obowiązywania). Teraz w lutym, kiedy w końcu uruchomiliśmy Serwusia w gabinecie, tych pacjenców w PPSie nie można dodać na podstawie potwierdzenia z eWUSia. Blokuje to prawdopodobnie daty z informacji o dokumentach ubezpieczenia, a nie można dodać podstawy ubezpieczenia po prostu "Ubezpieczony" bez dodawania dokumentu. Czy ktoś miał taki problem? Jak to obejść, aby korzystać z tych potwierdzeń eWuś i nie bawić się w aktualizację dat dokumentów ubezpieczenia?
Tytuł: Odp: Podstawa ubezpieczenia -> eWUŚ
Wiadomość wysłana przez: K. Borzęcki w Marca 05, 2013, 12:15:32 pm
Jeżeli wszystkie świadczenia zostały już prawidłowo rozliczone to w danych osobowych pacjentów, w zakładce Uprawnienia 2013 odznaczyć zielony ptaszek przy dokumentach ubezpieczeniowych. Tylko nie wiem czemu jest taki problem bo pierwszeństwo w sprawozdawaniu mają potwierdzenia elektroniczne.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]