Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostałe problemy => Problemy ogólne => Wątek zaczęty przez: Nina24 w Stycznia 15, 2013, 14:25:02 pm

Tytuł: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Nina24 w Stycznia 15, 2013, 14:25:02 pm
witam mam dwa problemy,
1 nie wiem jak wyciągnąć z programu pacjentów z brakiem uprawnień do świadczeń z dnia poprzedniego i nie tylko( ponieważ nie wiem czy wszystkie oświadczenia i pozostałe dokumenty do mnie dotarły) , a
2. jak wprowadzacie druk RMUA do programu, jaką date wpisujecie? taką jak jest na identyfikatorze? czy jak pacjenci chodzą w styczniu z grudniowym RMUa to jest on aktualny? jak działa to u was?
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Egon w Stycznia 17, 2013, 10:10:26 am
2) RMUA jest wystawiany za miesiąc poprzedni (po wypłacie), więc grudniowy w będzie najbardziej aktualny.
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Egon w Stycznia 17, 2013, 10:14:26 am
1 nie wiem jak wyciągnąć z programu pacjentów z brakiem uprawnień do świadczeń z dnia poprzedniego i nie tylko( ponieważ nie wiem czy wszystkie oświadczenia i pozostałe dokumenty do mnie dotarły)
Dołączam się do pytania ... przydałaby się taka funkcjonalność / filtr w PPS-ie.
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: el_salvo w Stycznia 17, 2013, 12:31:09 pm
http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=9&dzialnr=1&artnr=5290

nie wiem czy znacie ten komunikat
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Stycznia 17, 2013, 12:34:12 pm
I cóż z niego wynika?
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: marius987 w Stycznia 17, 2013, 13:12:18 pm
chyba, to że nie zapłacą za wizyty pacjentów bez wgranych potwierdzeń w np. kspps z ewusia. to jest jakieś chore, zamieszczać taki komunikat z mocą obowiązywania od 01.01.2013. już widzę, te rzeszy ludzi, co będą potrzebować potwierdzeń z 02 stycznia a ich nie ma!
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Stycznia 17, 2013, 13:30:23 pm
O tym, że nie zapłacą to było wiadomo już wcześniej. Nie wiadomo nawet czy da radę stworzyć raport statystyczny bez danych potwierdzających ubezpieczenie.
Akurat w tym komunikacie piszą, że można przesłać dokument ubezpieczeniowy bez wymaganych danych (za styczeń). Co nic tak naprawdę nie zmienia, gdyż program nie pozwala tak wprowadzic dokumentu.
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: jarekbart w Stycznia 18, 2013, 17:30:54 pm
Czy ktoś już wie jak działa import danych z serwusia do kspps?
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: wojciech.re w Stycznia 18, 2013, 18:07:09 pm
ja mam aktywną licencję na import, tyle że nie importuje z serwusia a z plików ... i import działa tak jak byś stawał na głowie - zaimportowane "zielone" potwierdzenie pokazuje w programie brak uprawnienia :) zgłoszone do mistrzów w czwartek, do tej pory bez odpowiedzi ...
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: frodo w Stycznia 18, 2013, 18:15:48 pm
A w jaki sposób otrzymałeś tą licencję. Wpłaciłem im pieniądze (zamawiałem przez konto klienta) i minął dzień żadnego potwierdzenia wpływu zapłaty chociaż ten sam bank.
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: wojciech.re w Stycznia 18, 2013, 18:24:51 pm
kontakt z biurem regionalnym (kamsoft warmia) - faktura proforma na maila, wpłata rano, na następny dzień licencja była do pobrania.
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Ryszard1948 w Stycznia 18, 2013, 18:43:55 pm
Zapłaciłem za ten serwuś ,otrzymałem informację że mogę pobrać uzupełnioną licencję poprzez KS-PPS, ale w trakcie pobierania ukazuje się komunikat o zablokowaniu możliwości pobierania. Czy ktoś się z tym spotkał??
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: mpi w Stycznia 18, 2013, 18:57:27 pm
Tak spotkałem się z czymś takim. Zamawiałem w Kamsoft Kujawy i podczas pobierania też tak raz miałem. Zadzwoniłem do nich i poinformowano mnie, że to niemożliwe ponieważ u nich jest wszystko w porządku. Po tym telefonie jednak mogłem już pobierać licencję...
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Stycznia 18, 2013, 19:21:19 pm
Może jeszcze nie zaksięgowali wpłaty :)
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: mpi w Stycznia 18, 2013, 19:25:06 pm
Ja już miałem zaksięgowaną wpłatę kilka dni. Miła Pani się bardzo zdziwiła ponieważ "wszystko jest w porządku" a jednak to dopiero po tym telefonie mogłem pobrać licencję.
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Stycznia 18, 2013, 19:27:20 pm
"Cholera, znowu ktoś nie odblokował" pomyślała, mówiąc "Przecież wszystko wporządku" i klikając "Odblokowanie/udostępnienie/czy co tak wciskają, żeby można było pobrać"
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Ryszard1948 w Stycznia 18, 2013, 19:34:04 pm
Wpłatę zaksięgowano bo otrzymałem maila o tym że za chwile udostępnią mnie zaktualizowaną licencję / po godzinie następny mail o następującej treści  :
Plik klucza licencji zostanie udostępniony do pobrania w ciągu kilku najbliższych minut.
Aby pobrać plik, należy w planszy głównej programu KS-PPS użyć przycisku AKTUALIZACJA a następnie POBIERZ LICENCJĘ.  Było to o 13 i nic. W poniedziałek dzwonię do Kamsoftu
 
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: frodo w Stycznia 18, 2013, 19:37:34 pm
Jak ja składałem zamówienie przez konto klienta na stronie KAMSOFT, to po zatwierdzeniu pojawił się komunikat że po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni.
Tylko jak na razie to nie zaksięgowano wpłaty chociaż w tym samym banku.
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: jarekbart w Stycznia 18, 2013, 20:55:42 pm
Ja już mam licencje na moduł, wczoraj kupiłem, dzisiaj pobrałem ale nic nie działa. Lecz jak jest napisane na stronie http://www.kamsoft.pl/prod/serwus/cennik.htm   
to: Funkcja importu zostanie udostępniona w poszczególnych systemach do końca stycznia 2013 roku. Do tego czasu można swobodnie korzystać z systemu SerWUŚ w celu sprawdzania na bieżąco uprawnień do świadczeń w systemie eWUŚ. Po uruchomieniu funkcji importu wszystkie sprawdzenia dokonane w systemie SerWUŚ zostaną pobrane do aplikacji rozliczeniowej lub medycznej i powiązane z pacjentami, którym udzielono świadczeń  :)
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: jarekbart w Stycznia 18, 2013, 21:00:50 pm
http://www.kamsoft.pl/prod/serwus/cennik.htm

Funkcja importu zostanie udostępniona w poszczególnych systemach do końca stycznia 2013 roku. Do tego czasu można swobodnie korzystać z systemu SerWUŚ w celu sprawdzania na bieżąco uprawnień do świadczeń w systemie eWUŚ. Po uruchomieniu funkcji importu wszystkie sprawdzenia dokonane w systemie SerWUŚ zostaną pobrane do aplikacji rozliczeniowej lub medycznej i powiązane z pacjentami, którym udzielono świadczeń
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Stycznia 18, 2013, 21:14:35 pm
Z tego co sie orientuję to będzie można pobrać na koniec miesiąca. Po wgraniu/wpisaniu świadczeń a przed raportem statystycznym. Teraz nawet nie ma jeszcze tego modułu w programie :)
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: jarekbart w Stycznia 18, 2013, 21:22:48 pm
Zastanawiam się czy w pierwszej kolejności wprowadzać świadczenia czy zaimportować dane z serwuś? Mam wprowadzone swiadczenia tylko z 2 stycznia, bo wtedy nie wiedziałem o istnieniu serwusia, kolejnych dni nie wprowadzałem czekając na możliwość importu z serwusia, tak więc nie wiem, chyba bedę czekał dalej
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Stycznia 18, 2013, 21:32:58 pm
Najpierw dane - później potwierdzenia. Inaczej może się nie zegrać jak będą poświadczenia dla pacjentów, których nie ma w bazie.
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: jarekbart w Stycznia 18, 2013, 21:46:51 pm
W takim razie może wyłączyć sprawdzanie przez kspps ubezpieczenia w ewuś bo jak wpisywałem świadczenie z 3 stycznia to pojawiło mi sie potwierdzenie ubezpieczenia na dzień dzisiejszy
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Stycznia 19, 2013, 10:07:28 am
Takie potwierdzenie teoretycznie nie powinno isc bo nie ma swiadczenia z ta data. Ale to tak w teorii.

Wysłane z mojej mikrofalowki
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Edyta26 w Stycznia 30, 2013, 22:32:02 pm
witam dziś zaktualizował KS-PPS do najnowszej wersji do 8, zakupiłam moduł importu , pobrałam licenję wszystko fajnie ale nie widze najwazniejszego potwierdzen ubezp z danego dnia np  z 28 a na pewno był sprawdzane, Zatem nie wiem co jest źle . Czy ktoś juz korzystał z importu z serwusia . Prosze o pomoc
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Stycznia 30, 2013, 22:42:07 pm
Importu z serwusia jeszcze nie ma.
Tytuł: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: igabej w Lutego 04, 2013, 11:23:37 am
A ja nie mogę wogóle sprawdzić w  ewuś w kspps -nie mam nic na czerwono ani zielono:( co jest nie tak albo czego nie mam uruchomione.
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Lutego 04, 2013, 14:26:38 pm
A ja nie mogę wogóle sprawdzić w  ewuś w kspps -nie mam nic na czerwono ani zielono:( co jest nie tak albo czego nie mam uruchomione.

Pewnie ktoś kiedyś kliknął na komunikacie o eWUŚ, żeby go wyłączyło.
Admin->Opcje
wyszukaj
EWUS_STATUS
i tam -1 zmień na 0 (PPS będzie pytał o ewuś), 1 (PPS będzie sprawdzał automatycznie, 2 (PPS będzie sprawdzał ręcznie po wciśnięciu F6)
Potem wróć na Rozliczenia->Pacjenci i tam wybierz pacjenta którego chcesz sprawdzić i daj F6
W okienku które wyskoczy wypełniasz dane logowania do eWUŚ i dajesz zapamiętaj

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: problem z Ewuś
Wiadomość wysłana przez: ewa123 w Lutego 04, 2013, 14:35:26 pm
pacjent był w styczniu na trzech wizytach sprawdzony w ewuś wszystko ok, pozweryfikowaniu raportu nfz zakwestionował pierwszą wizyte a reszta jest ok , twierdzą,że nie przekazano kompletnej informacji o ubezpieczeniu.próbowałam coś z tym zrobić ale cały czas nie chcą zweryfikować pozytywnie. pacjent dostarczył rmua .proszę o pomysł co z tym zrobić?
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]