Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: marcinz w Listopada 02, 2012, 10:41:41 am

Tytuł: Baza danych jest w wyżej wersji od wersji aplikacji.
Wiadomość wysłana przez: marcinz w Listopada 02, 2012, 10:41:41 am
Witam.
Mam problem. Otóż po jednej z aktualizacji baza danych uległa awarii i nie dało się zakończyć aktualizacji programu. Pomoc udzielili mi panowie z kamsoft północ. Jednak po ich zabiegach podczas uruchamiania programu pojawia mi się takowy komunikat.

Cytuj
Baza danych jest w wyżej wersji od wersji aplikacji. Może to spowodować nieprawidłowe działanie systemu. Proszę zaktualizować tą końcówkę systemu przed kontynuowaniem pracy.

Mam na ten moment najnowszą wersję KS-PPS i tak samo najnowszą wersję bazy danych.
Prosił bym o jakieś sugestie.
Tytuł: Odp: Baza danych jest w wyżej wersji od wersji aplikacji.
Wiadomość wysłana przez: ekspert1 w Listopada 02, 2012, 11:00:41 am
Spróbuj jeszcze raz dokonać aktualizacji KS-PPS. Uruchom również ksinstall.exe, z folderu gdzie masz zainstalowanego PPSa.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]