Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: zakath w Października 22, 2012, 12:29:24 pm

Tytuł: "Błąd ustalania klucza sesyjnego"
Wiadomość wysłana przez: zakath w Października 22, 2012, 12:29:24 pm
Witam!
Od jakiegoś czasu w KS-PPS podczas uruchamiania modułu Rozliczenia lub Terminarz wyskakuje błąd jak w temacie.
Poniżej przykładowe szczegóły:
Opis wewnętrzny:

Wolne zasoby: 53%
Dostępna pamięć: -2092968 (-205456) kB
Wolnych TLSów: 1024

Błąd nie występuje zawsze, tylko co drugie-trzecie uruchomienie któregoś z wymienionych modułów. Po zamknięciu okna z komunikatem następuje inicjalizacja czytnika kart chipowych i moduły normalnie się uruchamiają. Wszystko wydaje się działać poprawnie (za wyjątkiem komunikatu), ale nie jestem pewien, czy w pewnym momencie baza nie poleci w kosmos.

Skrypt fix.bat niczego nie wykrył, google nie wypluwają żadnych sensownych wyników.
KS-PPS stoi na komputerze z Windows 7 Home Premium 64bit na bazie Firebird 2.5

Czy może ktoś podpowiedzieć co zrobić z tym błędem, ew. czy w ogóle się nim przejmować?
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]