Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => SZOI => Wątek zaczęty przez: piotrek1207 w Października 09, 2012, 10:11:09 am

Tytuł: Zmiana w potencjale świadczeniodawcy / zmiana do umowy
Wiadomość wysłana przez: piotrek1207 w Października 09, 2012, 10:11:09 am
Witam serdecznie!
Muszę dokonać zgłoszenia zmiany do umowy polegającej na zmianie harmonogramu komórki organizacyjnej oraz harmonogramu zatrudnionego tam personelu medycznego (kilka komórek, kilka osob personelu). Wszystkich zmian dokonuję w Potencjale Swiadczeniodawcy w taki sposób, że zamykam okresy obowiązywania danego harmonogramu z danym dniem i otwieram nowy, poprawny. To samo robię dla wszystkich pracowników pracujących w tych komórkach i tak godziny pracy personelu pokrywają się z harmonogramem komórek.
WSZYSTKO OK! Problem pojawia się przy próbie wygenerowania nowego wniosku z zmianę do umowy. Dane, które zostały wprowadzone w Potencjale nie pokrywaja sie z tymi jakie wyświetlane są w tej zmianie, ponadto w zgłoszeniu zmiany ujmowane są dane komórek i pracowników, u których nie były dokonywane żadne zmiany.

Pomijajac fakt, pojawienia się w zmianie do umowy niezmienianych danych, przystepuje do weryfikacji wprowadzonych danych, w których o dziwo cześć danych sie zgadza :O. Na koniec sprawdzam jak wszystko wygląda na podglądzie w PDF i tutaj sytuacja się powtarza, drukowane sa niepoprawne dane. Inne są kiedy wprowadzę je w Potencjale Swiadczeniodwacy, Inne w Zgloszeniu Zmiany do Umowy a jeszcze inne przed ostatecznym zatwierdzeniem danych (export do PDF).

Czy ktos spotkał sie z podobnym kwiatkiem i udało mu sie ten problem rozwiązać? Z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam Piotr
Tytuł: Odp: Zmiana w potencjale świadczeniodawcy / zmiana do umowy
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Października 09, 2012, 10:18:24 am
Dane, które zostały wprowadzone w Potencjale nie pokrywaja sie z tymi jakie wyświetlane są w tej zmianie

A zmieniasz te harmonogramy w zgłoszeniu zmian? Bo samo to się jeszcze nigdy nic nie zrobiło.
Tytuł: Odp: Zmiana w potencjale świadczeniodawcy / zmiana do umowy
Wiadomość wysłana przez: piotrek1207 w Października 09, 2012, 11:00:11 am
zmieniam te harmonogramy w zmianie do umowy poprzez weryfikacje danych, i dane te nie zawsze są takie jak wprowadzone w potencjale. Tak więc wszystkie dane, które wprowadzam w Potencjale musze wprowadzić również w zmianach do umowy?

Tytuł: Odp: Zmiana w potencjale świadczeniodawcy / zmiana do umowy
Wiadomość wysłana przez: Tomek R w Października 09, 2012, 11:21:20 am
Po weryfikacji harmonogramu, wchodzisz w jego edycję i zaznaczasz checkbox przy "Przepisz możliwie największy harmonogram z potencjału świadczeniodawcy"(czy coś podobnego, piszę z pamięci).
Tytuł: Odp: Zmiana w potencjale świadczeniodawcy / zmiana do umowy
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Października 09, 2012, 11:36:54 am
Często też zmiany harmonogramów wcale się nie pokazują po weryfikacji.
Ogólnie - zawsze trzeba we wniosku sprawdzić i (w przypadku różnic ręcznie) pozmieniać harmonogramy.
Tytuł: Odp: Zmiana w potencjale świadczeniodawcy / zmiana do umowy
Wiadomość wysłana przez: Danielo85 w Października 09, 2012, 11:45:06 am
Sprawdź sobie jeszcze czy daty obowiązywania harmonogramów w potencjale i w zgłoszeniu zmiany do umowy, zarówno dla pracowników jak i komórki, są takie same.

Bywało, że np. Lekarz pracuje:
Lipiec: Poniedziałek
Sierpień: Poniedziałek, Środa
to w przypadku określenia daty obowiązywania harmonogramu lipiec - sierpień, zamiast oddzielnie lipiec, sierpień w zgłoszeniu zmiany do umowy pojawi się w harmonogramie tylko poniedziałek.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]