Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => SZOI => Wątek zaczęty przez: Michał Sas w Lipca 02, 2012, 18:37:04 pm

Tytuł: Zgłoszenie zmiany do umowy
Wiadomość wysłana przez: Michał Sas w Lipca 02, 2012, 18:37:04 pm
Witam wszystkich.
Skopałem zgłoszenie zmiany do umowy (zmiana harmonogramu od 01 lipca) - nie zmieniłem harmonogramu jednej osobie.
Mam pytanie - robić następne zgłoszenie zmiany do umowy, czy czekać na reakcję z Oddziału NFZ?
Tytuł: Odp: Zgłoszenie zmiany do umowy
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Lipca 02, 2012, 18:49:54 pm
Robić.
Tytuł: Odp: Zgłoszenie zmiany do umowy
Wiadomość wysłana przez: Michał Sas w Lipca 03, 2012, 00:06:38 am
Dziękuję za odpowiedź.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]