Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => STM => Wątek zaczęty przez: marela w Lutego 01, 2012, 15:28:40 pm

Tytuł: Powtórna weryfikacja-kod błędu 5169007
Wiadomość wysłana przez: marela w Lutego 01, 2012, 15:28:40 pm
Zrobili powtórną weryfikację minionego roku i u każdego świadczeniodawcy w jednym raporcie jest błąd  z kodem 5169007-nie przekazano kodu umiejscowienia świadczenia.a tym samym uslugi z błędami importu nie zostały zaimportowane
Problem jest w tym , że to umiejscowienie jest jest  u mnie wpisane i na SZOI też jest widoczne. Miła pani powiedziała, że ona nic nie zmieniała i u niej jest wszystko ok i widocznie ja coś zmieniałam od ostatniego raza.  A ja nic nie robiłam nawet styczniowych świadczeń nie mam wpisanych jeszcze. Druga wersja jest ,że to serwer nie przepuścił i mam dzwonić do informatyków albo do Kamsofta . Może macie jakieś rozwiązanie?
Juz raz tak miałam za 2010 rok z jedna osobą,  w sierpniu 2011 zakwestionowali kilka świadczeń u  jednego pacjenta ( rencista a nie było go w CWU) Tez podobno serwer, ja nie miałam co poprawiać a dochodzenie trwało ponad miesiąc i nikt nie mógł nic wymyślić.  Teraz zaś przyszła nota obciążeniowa.   :(
Tytuł: Odp: Powtórna weryfikacja-kod błędu 5169007
Wiadomość wysłana przez: kega w Lutego 02, 2012, 18:23:38 pm
jak była powtórna weryfikacja to chyba nie cofnęło importu tylko zmieniło status usługi na błąd. u nas (MOW NFZ) rozwiązaniem byłoby zrobienie zrzutu ekranu z SZOI (gdzie widać, że jest umiejscowienie) i screen z błędem i przesłanie tego do informatyki. Sprawdź może u Was też tak to działa :)
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]