Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Konkurs Ofert => Konkurs Ofert 2011/2012 => Wątek zaczęty przez: jedin w Listopada 28, 2011, 11:12:07 am

Tytuł: personel-papiery w ofercie..
Wiadomość wysłana przez: jedin w Listopada 28, 2011, 11:12:07 am
mam pytanie jakie dokumenty trzeba dać w ofercie np dla pielegniarki opieki długoterminowej, rozumiem ze prawo wykonywania zawodu, potwierdzxenie np ukonczenia kursu opieki dlugoterminowej i co jeszcze jesli zgłaszam takie personel pierwszy raz w ofercie....
Tytuł: Odp: personel-papiery w ofercie..
Wiadomość wysłana przez: cetrzy w Listopada 28, 2011, 19:11:30 pm
dokumenty dot. wykształcenia oraz kwalifikacji personelu nie są wymaganymi do oferty załącznikami. Te dokumenty (podobnie jak dokumenty poświadczające prawo do użytkowania lokalu, sprzętu itp.) sprawdzane są podczas kontroli przeprowadzanej u świadczniodawcy przez pracowników  NFZ przed zawarciem umowy.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]