Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-SOMED => Wątek zaczęty przez: marcins w Października 10, 2011, 21:22:30 pm

Tytuł: Zmiana numeru konta Somed
Wiadomość wysłana przez: marcins w Października 10, 2011, 21:22:30 pm
Witam,

Chciałbym żeby na rachunku widniał nowy numer konta wprowadzony w Rozliczenia- Funkcje - Dane świadczeniodawcy. Niestety to chyba byłoby za proste. Dalej faktury drukują się ze starym numerem konta.

Poszperałem i znalazłem jeszcze jedno pole z "kontem" w module Struktura - org wewn - podmioty gosp. Zmiana tego niestety również nie pomogła...

Jak to należy zrobić ?

Z góry dzięki.
Tytuł: Odp: Zmiana numeru konta Somed
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Października 10, 2011, 21:43:10 pm
A numer konta nie jest powiązany z umową? Wgrałeś aneks?
Tytuł: Odp: Zmiana numeru konta Somed
Wiadomość wysłana przez: marcins w Października 11, 2011, 08:18:01 am
Aneks wgrałem, ale brak odzewu. Cały czas to samo konto.

Może usunąć szablon i wgrać jeszcze raz ?

----------------
Niestety wczytanie szablonu ponownie nic nie zmienia.
Tytuł: Odp: Zmiana numeru konta Somed
Wiadomość wysłana przez: zwolak w Października 11, 2011, 13:14:05 pm
A wygenerowałeś wniosek o zmianę konta bankowego do rozliczeń NFZ w SZOI ?

Sprawozdawczość -----> Konta bankowe - wnioski

W ramach obecnej umowy
Tytuł: Odp: Zmiana numeru konta Somed
Wiadomość wysłana przez: marcins w Października 11, 2011, 13:21:37 pm
Wniosek został wysłany w połowie września i jest zaakceptowany. W SZOI w miejscu gdzie są umowy widnieje już nowe konto.
Tytuł: Odp: Zmiana numeru konta Somed
Wiadomość wysłana przez: Piotr29 w Października 11, 2011, 13:29:46 pm
Sprawdź w aneksie jaki numer konta Ci podpięli w NFZ..być może importujesz ciągle aneks ze starym numerem z SZOI...zapisz plik umowy/aneksu na dysku > rozpakój > otwórz czymkolwiek i sprawdź jaki masz numer konta...
Tytuł: Odp: Zmiana numeru konta Somed
Wiadomość wysłana przez: zwolak w Października 11, 2011, 13:45:01 pm
Jak dla mnie dwie możliwości.

1. NFZ nie udostępnił Ci aktualnego aneksu i wczytujesz ze starym numerem konta (wejdź w moduł umowy ---> Umowy z NFZ, wyświetl aktualną umowę, której dotyczy rachunek, przejdź na zakładkę "Dodatkowe parametry umowy" i sprawdź nr konta).
2. Szablony wystawione przed zatwierdzeniem wniosku będą ze starym numerem konta i dopiero nowo wygenerowane będą ok.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]