Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Archiwum => Archiwum wiadomości => Problemy [archiwum] => Wątek zaczęty przez: Carlos w Września 14, 2008, 00:06:48 am

Tytuł: Zmiana osoby personelu medycznego w wykonanych us??ugach
Wiadomość wysłana przez: Carlos w Września 14, 2008, 00:06:48 am
w rehabilitacji. Komunikat z b??Ä?dem oznajmia, ??e osoba nie jest zakontraktowana i zgadza siÄ?. Do zabieg??w wpisany zosta?? lekarz a nie fizjoterapeuta. Wiem, ??e mo??na to naprawiÄ? poprzez export, usuniÄ?cie/wyczyszczenie i poprawÄ? w excelu i ponowny import us??ug. Co dzieje siÄ? z podwy??szeniem wersji epizodu? Jak jÄ? zwiÄ?kszyÄ?? ProszÄ? podaÄ? dok??adnÄ? instrukcjÄ? postÄ?powania oraz kiedy i w jakiej kolejno??ci nale??y u??yÄ? funkcji poprawy warto??ci punktowej ??wiadcze?? poniewa?? czÄ???Ä? us??ug zosta??a wpisana po starych warto??ciach przed aneksem a czÄ???Ä? ju?? po nowemu. JakÄ? kolejno??Ä? nale??y przyjÄ?Ä? dla tych wszystkich operacji.
Pozdrawiam
Carlos
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 14.

[Pokaż zapytania]