Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostała sprawozdawczość w formacie otwartym => Kolejki oczekujących => Wątek zaczęty przez: poradnia w Marca 30, 2011, 14:02:45 pm

Tytuł: co z pacjentami, którzy nie zgłosili sie na wizytę
Wiadomość wysłana przez: poradnia w Marca 30, 2011, 14:02:45 pm
Witam! Zastanawiam się co zrobić w przypadku gdy dany pacjent został wpisany na listę oczekujących pacjentów, minął termin jego zgłoszenia, pacjent się nie stawił, tym samym nie mogę go wykreslić wpisanym świadczeniem. Nie zmienił daty wizyty i być może już do nas nie trafi, zatem "wisi" mi nadal na liście. Czy mam to tak zostawić czy mogę go usunąć?? Zastanawiam się, bo nie wiem np. czy w kolejnym raporcie przesyłanym do NFZ te osoby pójdą jako oczekujące, a nie sa juz przecież oczekujące  :-\  chciałabym uniknąć błędów w raporcie. Z góry dziekuję za pomoc i pozdrawiam :)
Tytuł: Odp: co z pacjentami, którzy nie zgłosili sie na wizytę
Wiadomość wysłana przez: mpi w Marca 30, 2011, 15:31:04 pm
usuwając pacjenta z kolejki podajesz przyczynę np. rezygnacja pacjenta, błąd rejestratora itd...
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]