Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => Problemy dotyczące wszyskich rodzajów świadczeń => Wątek zaczęty przez: Zdrowy w Marca 07, 2011, 09:15:05 am

Tytuł: brak punktów w ugodzie
Wiadomość wysłana przez: Zdrowy w Marca 07, 2011, 09:15:05 am
W umowie z 2010 r. wykonywaliśmy usługi po ok. 50 pkt. każda. W wyniku dopasowania rozliczania usług do limitu zostały wolne 3 punkty.
Podpisaliśmy ugodę na rozliczenie nadwykonania - przyznano dokładnie taką liczbę punktów o jaką został przekroczony limit. W związku z tym do pełnego rozliczenia wszystkich pozostałych usług brakuje tych 3 punktów z pierwotnej umowy.
Co można zrobić w takiej sytuacji?
Tytuł: Odp: brak punktów w ugodzie
Wiadomość wysłana przez: kasia40 w Marca 10, 2011, 12:51:58 pm
Mam bardzo podobną sytuację. Po przepięciu produktów do rozliczenia do Ugody mam 73 pkt. więcej niż podpisana Ugoda. Co w takim wypadku? Przecież nie mogę przepiąć połowy procedury.
Tytuł: Odp: brak punktów w ugodzie
Wiadomość wysłana przez: Piotr29 w Marca 10, 2011, 13:16:25 pm
przepinasz na swoją niekorzyśc rzecz jasna  ;)
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]