Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => Problemy dotyczące wszyskich rodzajów świadczeń => Wątek zaczęty przez: Marcinek w Stycznia 12, 2011, 13:13:49 pm

Tytuł: Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy
Wiadomość wysłana przez: Marcinek w Stycznia 12, 2011, 13:13:49 pm
Witam wszytkich.
Mam ww. problem i nie mogę sobie z nim poradzić.
Zapisałem sobie swego czasu kopię bezpieczeństwa i po niej usunąłem 8 świadczeń. Wysłałem SWX, dostałem zwrotny... Po tej operacji miałem awarię sprzętu. Po naprawie odtworzyłem kopię bezpieczeństwa i zapomniałem, że owe czynności miały miejsce. Zacząłem prace na tym co miałem i rozliczyłem kolejny miesiąć. Teraz w rozliczeniowym mam komunikat iż istnieją rozliczone świadczenia wystornowane komunikatem I fazy, dla których w pierwszej kolejności należy przekazać w komunikacie II fazy pozycje korygujące ich rozliczenie. Próbowałem usunąć SWX-a z SZOI funkcją Administrator - Serwis - Lista przesłanych komunikatów SWX. Ale i to nie pomogło. Nadal w rozliczeniówce jest ten sam komunikat. Co myślicie. Jest szansa, żeby obyło się bez interwencji KAMSOFTU??
Tytuł: Odp: Mam problem z niespójnąścią bazy danych i SZOI.
Wiadomość wysłana przez: Manioo w Stycznia 12, 2011, 13:47:35 pm
trochę lektury, może oświeci  :-\

http://forumpps.pl/index.php?topic=3135.0


na pocieszenie, nie chwaląc się studiowałem ten temat wczoraj

mam podobny problem  ( z podobnego powodu - 2 raporty swx po backup-ie , na szczescie tylko z poprawkami, a potem powrót do bazy sprzed miesiąca i zapomniałem o tym )  teraz mam w szoi wiecej raportów niż w pps-ie

1 pozycje do rozliczenia, której nie mam w PPS i bede musial ją usunąc, bo rozliczyć juz się nie da, limit pilnowałem w pps a nie w szoi i właśnie zastanawiam się nad sposobem usunięcia. :) Ale to mniejszy problem od Twojego


Tytuł: Odp: Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy
Wiadomość wysłana przez: Marcinek w Stycznia 12, 2011, 22:00:12 pm
Czyli klęska? Jednym słowem muszę szykować kasę na usługi w firmie KAMSOFT? Chyba, że ktoś chce zarobić 100zł za pomoc w rozwiązaniu problemu?
Tytuł: Odp: Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy
Wiadomość wysłana przez: Manioo w Stycznia 12, 2011, 22:03:57 pm
są jeszcze informatycy w Twoim OW NFZ
zadzwoń, pogadaj ...
Tytuł: Odp: Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy
Wiadomość wysłana przez: Marcinek w Stycznia 12, 2011, 22:06:19 pm
Dzwoniłem. Pani informatyk powiedziała, że udostępni mi ten raport statystyczny i że jest jakaś funkcja aby go zaimportować do swojej bazy - śmiech na sali.
Tytuł: Odp: Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy
Wiadomość wysłana przez: Manioo w Stycznia 12, 2011, 22:11:49 pm
w podesłanym wyżej linku  ( poczytaj ) jest podpowiedź Bartosza w takiej sytuacji

moze tez Kamsoft pomoże  :o

mnie drEryk pomagal kiedyś ręcznie usuwać zaplaconą pozycję step by step, solidna firma
Tytuł: Odp: Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy
Wiadomość wysłana przez: Bartosz w Stycznia 12, 2011, 22:37:33 pm
Możesz pobawić się funkcjami w module serwis na kopii instalacji bo jest kilka funkcji, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu.

Rzeczywiście w PPSie jest funkcja w module serwis, która to importuje świadczenia do PPSa na podstawie pliku z raportem statystycznym. Tylko nie wiem czy ona działa prawidłowo dlatego radzę bawić się na kopii bazy.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]