Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: michas100 w Października 05, 2010, 17:22:51 pm

Tytuł: [Rozw.]ks pps Nie można dodać produktu z powodu braku umowy dla wybranego...
Wiadomość wysłana przez: michas100 w Października 05, 2010, 17:22:51 pm
Witam, mam problem. Standardowo chciałem wpisywać jak zawsze Świadczenia POZ a tu w październiku niespodzianka dostaję komunikat: "Nie można dodać produktu z powodu braku umowy dla wybranego okresu realizacji" i nic nie mogę dodać, pobrałem znowu UMOWĘ POZ na bieżący rok ale nadal to samo. Co robić pomocy :-) z góry dziękuje za wszelką POMOC. Michał
Tytuł: Odp: ks pps Nie można dodać produktu z powodu braku umowy dla wybranego...
Wiadomość wysłana przez: Michał w Października 05, 2010, 17:36:02 pm
zaktualizuj ppsa a jak nie chcesz aktualizować to włącz stary interfejs.
Tytuł: Odp: ks pps Nie można dodać produktu z powodu braku umowy dla wybranego...
Wiadomość wysłana przez: michas100 w Października 05, 2010, 17:49:46 pm
Dziękuję pomogło ;-). Wniosek dali nową szatę i nowe problemy  :-\
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]