Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostałe problemy => Problemy ogólne => Wątek zaczęty przez: abc w Lutego 12, 2010, 09:44:37 am

Tytuł: WOLNY LIMIT - brak możliwości rozliczenia świadczeń
Wiadomość wysłana przez: abc w Lutego 12, 2010, 09:44:37 am
Witam,
mam problem z rozliczeniem świadczeń - leczenie szpitalne - za 2009 rok. Posiadam wolny limit niestety świadczenia nie zostają ujęte w raportach rozliczeniowych, pojawia się komunikat "Liczba produktów zgłoszona do zafakturowania jest większa od liczby produktów możliwych jeszcze do zafakturowania z powodu częściowego przekroczenia limitu".
Tytuł: Odp: WOLNY LIMIT - brak możliwości rozliczenia świadczeń
Wiadomość wysłana przez: Piotr29 w Lutego 12, 2010, 09:53:06 am
Chodzi też o to ile masz limitu a na jaką liczbę pkt czy osobodni wysyłasz raport...bo jeśli masz wolny limit np. 120 pkt a masz produkt za 124 pkt to odrzuci w całości i nie pobierze tych 120 do limitu...w takim przypadku trzeba by rozbić produkt statystycznym na np. 2 mniejsze i wtedy jeden wejdzie do limitu
Tytuł: Odp: WOLNY LIMIT - brak możliwości rozliczenia świadczeń
Wiadomość wysłana przez: abc w Lutego 12, 2010, 09:56:37 am
świadczenie mieści się w limicie i na tym polega problem

świadczenia nie można rozbić, ponieważ jest wyznaczane przez grupera
Tytuł: Odp: WOLNY LIMIT - brak możliwości rozliczenia świadczeń
Wiadomość wysłana przez: wojciech.re w Lutego 12, 2010, 10:02:09 am
może być taka sytuacja że narastająco masz przekroczone zafakturowanie
w którymś z miesięcy np w wyniku wstecznej sesji do statystycznego.
Najlepiej posprawdzaj narastająco limit / faktury.
Tytuł: Odp: WOLNY LIMIT - brak możliwości rozliczenia świadczeń
Wiadomość wysłana przez: abc w Lutego 12, 2010, 10:15:06 am
sprawdziłam i to też nie to:(

najgorsze jest to, że czas ponagla...a ja nie wiem dlaczego blokuje mi swiadczenia
Tytuł: Odp: WOLNY LIMIT - brak możliwości rozliczenia świadczeń
Wiadomość wysłana przez: Piotr29 w Lutego 12, 2010, 10:26:23 am
Możesz jeszcze zadzwonić:) do oddziału NFZ i zapytać jakie wykonanie widzą i czy się zgadza z tym jakie Ty masz...może są rozbieżności z tym co masz w programie a tym co widzi fundusz na SZOI
Tytuł: Odp: WOLNY LIMIT - brak możliwości rozliczenia świadczeń
Wiadomość wysłana przez: Daram w Lutego 12, 2010, 11:13:45 am
Ja miałem kiedyś rozbieżności miedzy tym co na SZOI a tym co w PPSie, u mnie było mniej niż na SZOI. Problem polegał na tym iż jakieś błędne świadczenia usunąłem za pomocą opcji wyszyść-usuń świadczenia (usuwa świadczenia nie usuwa kodu icd-9). I rzeczywiście u mnie te świadczenia zniknęły ale na SZOI wykonanie się nie zmieniło.
Dopiero jak z tych świadczeń usunąłem kod ICD-9 limity zgodziły mi się zarówno w PPSIe jak i na SZOI.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]