Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-SOMED => Wątek zaczęty przez: keri w Stycznia 13, 2010, 17:03:34 pm

Tytuł: Błąd 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce POZ pacjent przepisy o kordynacj
Wiadomość wysłana przez: keri w Stycznia 13, 2010, 17:03:34 pm
Proszę o pomoc jak poprawić błąd z komunikatu świadczeń
Błąd 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce 
Tytuł: Odp: Błąd 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce POZ pacjent przepisy o kordynacj
Wiadomość wysłana przez: keri w Stycznia 18, 2010, 19:41:43 pm
Widzę, że nikt nie spotkał się z takim błędem. Może ktoś opisze jak wprowadza pacjenta z UE do SODEM świadczenia  lekarz POZ.
Tytuł: Odp: Błąd 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce POZ pacjent przepisy o kordynacj
Wiadomość wysłana przez: MK w Stycznia 19, 2010, 08:54:22 am
Proszę o pomoc jak poprawić błąd z komunikatu świadczeń
Błąd 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce 


No więc znów poprosiłem o pomoc kolegę:

Trzeba sprawdzić, czy na karcie pacjenta jest uzupełniony adres stały lub tymczasowy w zależności od ustawienia wartości na karcie dokumentu uprawniającego do świadczeń (pole  "Adres w polsce - Pobierz z pola") .
Jeśli błąd dotyczy zestawów świadczeń zawierających tylko pozycje "na minus", to w oknie głównym modułu Rozliczenia należy wpisać hasło MARCHEWA, a następnie w menu "Funkcje dodatkowe" wybrać funkcję "Naprawa rejestru świadczeń". Po otwarciu okna należy zanaczyć funkcję "110 - Naprawa skorygowanych zestawów świadczeń" i kliknąć przycisk "F5 Start".
Po tych czynnościach można wygenerować raport statystyczny i wysłać do OW NFZ.
Tytuł: Odp: Błąd 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce POZ pacjent przepisy o kordynacj
Wiadomość wysłana przez: Carlos w Stycznia 19, 2010, 08:55:25 am
Proszę o pomoc jak poprawić błąd z komunikatu świadczeń
Błąd 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce 


Ten sam błąd mam wypełniając dane w ppsie. Możliwe, że w szoi coś jest nakopane
Pozdrawiam
Carlos
Tytuł: Odp: Błąd 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce POZ pacjent przepisy o kordynacj
Wiadomość wysłana przez: keri w Stycznia 20, 2010, 15:38:54 pm
Cytuj
Trzeba sprawdzić, czy na karcie pacjenta jest uzupełniony adres stały lub tymczasowy w zależności od ustawienia wartości na karcie dokumentu uprawniającego do świadczeń (pole  "Adres w polsce - Pobierz z pola") .
Jeśli błąd dotyczy zestawów świadczeń zawierających tylko pozycje "na minus", to w oknie głównym modułu Rozliczenia należy wpisać hasło MARCHEWA,


MK  jak sprawdzić czy pozycja  (na minus) i gdzie wpisać hasło MARCHEWA w module rozliczenia.
Tytuł: Odp: Błąd 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce POZ pacjent przepisy o kordynacj
Wiadomość wysłana przez: MW w Stycznia 20, 2010, 22:06:44 pm
W rejestrze świadczeń jest kolumna liczna jednostek. Tam możemy sprawdzić czy pozycja jest na minus.  Hasło marchewa wpisujemy po zalogowaniu się do modułu Rozliczeń i kliknięciu w klawisz F11.
Tytuł: Odp: Błąd 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce POZ pacjent przepisy o kordynacj
Wiadomość wysłana przez: keri w Stycznia 21, 2010, 07:55:15 am
W rejestrze świadczeń jest kolumna liczna jednostek. Tam możemy sprawdzić czy pozycja jest na minus. 

W rejestrze świadczeń w kolumnie liczba jednostek ma wartość 1. W takiej sytuacji co zrobić ?
Tytuł: Odp: Błąd 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce POZ pacjent przepisy o kordynacj
Wiadomość wysłana przez: keri w Stycznia 25, 2010, 20:46:49 pm
W rejestrze świadczeń w kolumnie liczba jednostek ma wartość 1. W takiej sytuacji co zrobić ?
Społeczność SOMED czas się kończy rozliczenia a ja  nadal nie wiem jak zlikwidować ten błąd   :-[
 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce  POZ pacjent przepisy o kordynacj
Tytuł: Odp: Błąd 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce POZ pacjent przepisy o kordynacj
Wiadomość wysłana przez: MK w Stycznia 26, 2010, 13:45:17 pm
Społeczność SOMED czas się kończy rozliczenia a ja  nadal nie wiem jak zlikwidować ten błąd   :-[
 50301013 Brak adresu przebywania w Polsce  POZ pacjent przepisy o kordynacj

Znów pozwoliłem sobie wykorzystać wiedzę kolegi:

W taki razie powinna wystarczyć synchronizacja rejestru świadczeń, czyli w oknie przeglądania rejestru świadczeń wyświetlić zlecenia np. wg kodu błędu, a następnie kliknąć przycisk "CF5 Synch.rej.świa." i wybrać opcję:
"Synchronizacja zleceń widocznych w oknie (razem z podzleceniami)".
Oczywiście to zadziała, jeśli na karcie pacjenta jest wpisany adres stały lub tymczasowy w zależności od ustawienia wartości na karcie dokumentu uprawniającego do świadczeń (pole  "Adres w polsce - Pobierz z pola") .
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]