Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: zukes w Maja 08, 2025, 09:25:16 am

Tytuł: Zmiana kategorii wizyty w terminarzu
Wiadomość wysłana przez: zukes w Maja 08, 2025, 09:25:16 am
Jak zmienić kategorię wizyty w Terminarzu (pole z załączonego obrazka)?
Tytuł: Odp: Zmiana kategorii wizyty w terminarzu
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Maja 08, 2025, 22:43:13 pm
Usunąć pewnie i dodać od nowa, ewentualnie z komentarzem lokalnie zostawionym, na okoliczność ewentualnej kontroli.
 Z tego co kojarzę nie ma słownikowo określonego powodu odrzucenia świadczenia dotyczącego zmiany kategorii, jest zmiana kolejki ale niekoniecznie to tutaj przystaje.
Tytuł: Odp: Zmiana kategorii wizyty w terminarzu
Wiadomość wysłana przez: zukes w Maja 09, 2025, 08:44:32 am
Zmiana jest potrzebna aby poprawnie raportowały się kolejki.
Dzięki za pomoc

Ale tak naprawdę w tym bur..lu jaki mają w NFZ raportowanie co do "milimetra" kolejek jest bez sensu, gdyż przychodnie robią co chcą z przyjęciami.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]