Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: szefomen w Lutego 17, 2025, 09:04:06 am

Tytuł: Terminarz problem po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: szefomen w Lutego 17, 2025, 09:04:06 am
Witam, po ostatniej aktualizacji do wersji 2025.00.4.0 przy rejestracji w terminarzu wyskakuje błąd: Nie powiązano zalogowanego operatora z kartoteką pracownika. Ktoś pomoże?
Tytuł: Odp: Terminarz problem po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: szefomen w Lutego 20, 2025, 10:30:04 am
Jakbyś ktoś miał podobny problem to jest oficjalna odpowiedź na MRK:
Cytuj
Proszę na karcie pracownika dokonać powiazania z operatorem medycznym zgodnie z informacją w komunikacie oraz zapewnić najnowszą wersje KS-PPS.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]