próbuję podłączyć poradnię neurologiczną do kolce i brak jest w słowniku świadczeń kodu 60006 i innych też nie ma , chyba jeszcze nie uzupełnili słowników kodów świadczeń ....
Listy pacjentów oczekujących w rozliczeniach PPSa? Są tam przyciski: wyślij do ap-kolce; asystent ap-kolce i wpis ap-kolce
Najlepiej wysłać po webservice z myślą o wysłaniu skreślenia gdy pacjent przyjdzie.
Plikiem KWX wyślesz, ale działa to jednorazowo. I czy system wyśle potem skreślenie gdy pacjent przyjdzie?
ad. 1Synchronizować oznacza włączyć synchronizację czy jakoś ręcznie? Mam w tej chwili już taki mętlik w głowie, czytam kolejne instrukcje i jeszcze gorzej.
Synchronizowac wizyty zaplanowane od 1 maja
nie synchronizowac wizyt zaplanowanych przed 1 maja
ad. 2W sensie tak jak było dotąd, czyli KLX-em?
Wyslac miesięczną za kwiecien
no jak widać wczoraj nie chodziło , a dzisiaj przy próbie zdefiniowania nowego harmonogramu po naciśnięciu słownika miejsc udzielania świadczeń kręci się kółeczko i tak się kręci już kilka minut .Własnie weszłam zapytać, czy tez macie problemy z KOLCAMI. U mnie kółeczko kręci się praktycznie przy każdym polu.
Dzień dobry. A czy ktoś z Państwa prowadzi rozliczenia w programie MMedica ? Jak krok po kroku poradzić sobie z tymi harmonogramami?Szczegółowy opis funkcjonalności przenoszenia między kolejkami zawarty jest w rozdziale 8.8.1 Instrukcji mMedica z poniższego linku: https://mmedica.asseco.pl/wp-content/uploads/2023/02/mM-Instrukcja-obslugi-programu-mMedica.pdf
Opis: Aktualizacja karty miejsca udzielania świadczeń, dodano możliwość ustawienia domyślnej procedury wg której prowadzony jest harmonogram przyjęć. Wskazana procedura ustawi się automatycznie przy rejestracji wizyty w terminarzu.
CytujOpis: Aktualizacja karty miejsca udzielania świadczeń, dodano możliwość ustawienia domyślnej procedury wg której prowadzony jest harmonogram przyjęć. Wskazana procedura ustawi się automatycznie przy rejestracji wizyty w terminarzu.
Ktoś już testował nową wersję pps-a i ma ten sam problem co ja ?
Każdy operator PPS musi mieć powiązanie ze swoim kontem w NFZ. Wysyłanie na jeden login zablokuje konto - przekroczenie dopuszczalnej liczby połączeń w czasie.Zasilenia KOLCów np. przy wciągnięciu danej poradni pod KOLCE robi się grupowo z konkretnego konta. W tym wypadku jedynie szatkowanie wpisów czasem na pojedyncze dni może pomóc.