-
Czym jest Wirtualna Rejestratorka?
To wdrożony w szpitalach i przychodniach w całej Polsce system automatyzacji głosowej, który:
- Obsługuje 100% połączeń telefonicznych od pacjentów,
- Redukuje kolejki na infolinii,
- Po każdej rozmowie na bieżąco aktualizuje kalendarz wizyt lekarskich.
Wirtualna Rejestratorka potrafi m.in. samodzielnie potwierdzać z pacjentami daty i godziny zaplanowanych świadczeń, co zmniejsza liczbę nieodwołanych wizyt, czyli tzw. "no-show". Dzięki temu na czas odzyskujemy cenne terminy, które można zaoferować innym pacjentom.
Jak Wirtualna Rejestratorka ułatwia obsługę pacjenta?
Bot głosowy wspiera rejestrację, przejmując powtarzalne zapytania od pacjentów i automatyzując procesy takie jak:
- Potwierdzanie wizyt
- Umawianie wizyt NFZ i prywatnych
- Odwoływanie wizyt
- Zamawianie recept
- Kampanie profilaktyczne
- Ankiety satysfakcji
- Informowanie o odwołaniu wizyty przez placówkę
- Podstawowy wywiad medyczny
Czy Wirtualna Rejestratorka jest zintegrowana z systemami HIS?
Tak. Na ten moment bot głosowy jest zintegrowany z systemami CGM, Comarch, Gabos, Kamsoft OSOZ, Cloudimed oraz QBS. W niedługim czasie będzie dostępna integracja Wirtualnej Rejestratorki z systemami Nexus Polska, MyDr oraz EuroSoft.
Czy system współpracuje z centralami VoIP i z aplikacjami klientowskim?
Wirtualna Rejestratorka wymaga central VoIP. Współpracujemy z centralami od wielu różnych producentów, między innymi: Panasonic, Slican, Platan, Grandstream, Adescom, FreeSWITCH, FreePBX, czy Asterisk.
Według jakich etapów przebiega Integracja z Wirtualną Rejestratorką?
Konfiguracja VPN site-to-site
Talkie.ai posiada dedykowaną osobę o profilu DevOps, która koordynuje cały proces z osobą odpowiedzialną po stronie klienta
Konfiguracja SIP Trunk
Talkie.ai pracuje bezpośrednio z firmą odpowiedzialną za utrzymanie centrali telefonicznej
Konfiguracja integracji API
Talkie.ai dostosowuje swój adapter do istniejącego/najprostszego w stworzeniu API pozwalającego na wymianę danych między botem, a systemem białym.
W jaki sposób firma Talkie dba o bezpieczeństwo danych pacjentów?
Kluczowe aspekty związanych z bezpiecznym wdrożeniem bota głosowego w placówkach medycznych to:
- Dostęp do platformy po zalogowaniu
- Dwuetapowa autoryzacja
- Szyfrowanie danych
- Regularne backupy wszystkich danych
- Zgodność z regulacjami o ochronie danych osobowych (RODO, HIPAA)
- Regularne audyty bezpieczeństwa
- Izolacja i anonimizacja danych
- Certyfikat SOC2
Więcej informacji na temat Wirtualnej Rejestratorki znajdą Państwo tutaj (https://talkie.ai/pl/boty-glosowe-okiem-it/).
Zapraszamy do zadawania pytań!
-
cena?
-
cena?
Cena Wirtualnej Rejestratorki jest uzależniona od kilku czynników, np ilości połączeń telefonicznych, czy skali działania placówki. Pozostałe informacje:
- Koszt jest uzależniony od czasu trwania umowy (12, 24, 36 miesięcy).
- Im dłuższy czas trwania umowy, tym opłata wdrożeniowa jest niższa, może nawet być zredukowana do 0zł.
- Stała miesięczna cena opłaty platformowej przez cały okres trwania umowy
Oprócz tego w cenie:
- Obsługa pacjentów przez Wirtualną Rejestratorkę przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
- Szkolenie i dostęp do platformy dla dowolnej liczby użytkowników
- Bieżące wsparcie zespołu Talkie.ai zgodnie z SLA
W sprawie konkretnej wyceny prosimy o maila na adres kontakt@talkie.ai
-
1. Jakie jest SLA?
2. Czy jest techniczna możliwość skorzystania z Waszego rozwiązania jeżeli nie korzystamy z VoIP? Mamy WCO (wirtualna centralka orange) i telefony komórkowe, na które są przekierowywani pacjenci w zależności od tematu rozmowy.
-
1. Jakie jest SLA?
2. Czy jest techniczna możliwość skorzystania z Waszego rozwiązania jeżeli nie korzystamy z VoIP? Mamy WCO (wirtualna centralka orange) i telefony komórkowe, na które są przekierowywani pacjenci w zależności od tematu rozmowy.
1. SLA
Jeśli chodzi o Service Level Agreement, nasze SLA spełnia najwyższe standardy branży - 99% dostępności platformy i regularna opieka nad każdym wdrożonym botem. Po więcej szczegółów na temat SLA zapraszam do kontaktu z naszym ekspertem do spraw wdrożeń - pawel.janecki@talkie.ai
2. VOIP
Tak, mamy rozwiązania umożliwiające skorzystanie z Wirtualnej Rejestratorki również placówkom, które nie korzystają z VOiP. Mamy ponad 60 wdrożeń, wśród których są również placówki niekorzystające z VOiP, a z Wirtualnej Centrali np: od Orange czy Play, czy też operujących na zwykłych telefonach analogowych.
Potrzeby każdej placówki są indywidualne, dlatego, żeby bardziej szczegółowo odpowiedzieć na pytania potrzebujemy więcej informacji o konkretnym kontekście placówki. Jeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się jak konkretnie Wirtualna Rejestratorka może zostać wdrożona w Państwa placówce, organizujemy zazwyczaj krótkie, pół godzinne spotkania online, na których Państwo dowiedzą się tego dokładnie. Takie spotkanie można umówić tutaj (https://talkie.ai/pl/umow-sie-na-demo/).
-
Czy ktoś korzysta z tego rozwiązania Wirtualnej rejestracji? Możecie polecić lub odradzić ?
-
My 2 razy przymierzaliśmy się do tego tematu, ale za każdym razem cena była zbyt wysoka w stosunku do problemów które można botem rozwiązać. Np. Bot nie umówi wizyty w poz w którym jest więcej lekarzy, w przypadku aos w sumie też bo jest zbyt wiele kategorii wizyt. No i wiele wiele innych czynności tak naprawdę które pozornie bot rozwiązuje i tak musi być ogarnięte przez pracowników.
Powiem tak.. bot dla prywatnych gabinetów itp. może i by się sprawdził ale w pozostałych zakresach wykupienie tej usługi tylko nieco usprawnia prace - i to na pewno nie adekwatnie do proponowanych cen.
Style:2:
Portal (default),
Printpage (default).
Pod-szablony:4:
init,
print_above,
main,
print_below.
Pliki językowe:6:
SPortal.english (domyslny),
SPortal.polish-utf8 (domyslny),
SPortal.english (domyslny),
index+Modifications.english (domyslny),
index+Modifications.polish-utf8 (domyslny),
SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1:
portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (
pokaż./index.php, ./Settings.php, ./Sources/QueryString.php, ./Sources/Subs.php, ./Sources/Errors.php, ./Sources/Load.php, ./Sources/Security.php, ./Sources/Subs-Portal.php, ./Sources/Subs-Db-mysql.php, ./Sources/GoogleAnalytics.php, ./Sources/Subs-Auth.php, ./Sources/PortalBlocks.php, ./SSI.php, ./Sources/Printpage.php)
Użytych zapytań: 17.
[Pokaż zapytania]