Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Archiwum => Archiwum wiadomości => Raporty Rozliczeniowe => Wątek zaczęty przez: julbed w Maja 15, 2008, 18:33:07 pm

Tytuł: brak raportu rozliczeniowego
Wiadomość wysłana przez: julbed w Maja 15, 2008, 18:33:07 pm
Przes??a??em plik rozliczeniowy II fazy do NFZ. Do chwili obecnej nie dosta??em potwierdzenia. W NFZ-cie zaczyta??o siÄ? wszytko prawid??owo i po uzgodnieniu danych mog??em rozliczyÄ? miesiÄ?c kwiecie?? zanim przysz??a odpowied??. Jednak odpowied?? do dnia dzisiejszego nie przysz??a. Pr??bowa??em interweniowaÄ? u informatyk??w i prosiÄ? o ponowne przes??anie zatwierdzenia II fazy rozliczenia aby m??c prawid??owo zamknÄ?Ä? rozliczenie w programie. Jednak bezskutecznie. Pr??bowa??em sam stworzyÄ? plik na podstawie poprzedniego miesiÄ?ca.
Jednak przy pr??bie zaczytu wyskakuje mi komunikat:
Dynamic SQL Error
SQL error code = -104
token unknown - line 1, column 92
AND
invalid token Error Code: 249

Czy kto?? wie co robiÄ? ??le, lub jak mo??na stworzyÄ? taki plik?
 
Tytuł: Odp: brak raportu rozliczeniowego
Wiadomość wysłana przez: Bartosz w Maja 16, 2008, 18:58:08 pm
Mimo wszystko powiniene?? naciskaÄ? na informatyk??w z NFZ, aby udostÄ?pnili raport zwrotny. Je??li napiszesz sobie raport zwrotny xml, to musisz znaÄ? id szablonu rachunku do jakiego bÄ?dÄ? podpiÄ?te produkty. I p????niej na podstawie tego szablonu utworzyÄ? rachunek. Mo??na w PPS zmieniÄ? status produkt??w z potwierdzonego na do zap??aty, ale to i tak nie rozwiÄ???e twojego problemu.
Tytuł: Odp: brak raportu rozliczeniowego
Wiadomość wysłana przez: julbed w Maja 19, 2008, 06:36:10 am
Mimo wszystko powiniene?? naciskaÄ? na informatyk??w z NFZ, aby udostÄ?pnili raport zwrotny. Je??li napiszesz sobie raport zwrotny xml, to musisz znaÄ? id szablonu rachunku do jakiego bÄ?dÄ? podpiÄ?te produkty. I p????niej na podstawie tego szablonu utworzyÄ? rachunek. Mo??na w PPS zmieniÄ? status produkt??w z potwierdzonego na do zap??aty, ale to i tak nie rozwiÄ???e twojego problemu.
A jak mogÄ? zmieniÄ? status produktu? Rozliczam siÄ? w dolno??lÄ?skim OWNFZ i nie korzystamy z szablon??w rachunk??w. Zmiana statusu ju?? rozwiÄ???e problem przy korektach jakie mogÄ? byÄ? wygenerowane przez NFZ. Spr??bujÄ? jeszcze co?? uzyskaÄ?  od informatyk??w, ale jak do tej pory to brak odzewu z ich strony. DziÄ?ki wielkie za pomoc.


Julian
Tytuł: Odp: brak raportu rozliczeniowego
Wiadomość wysłana przez: Bartosz w Maja 19, 2008, 07:32:27 am
Zmiana statusu produktu: w module rozliczenia -> rejestracje -> ??wiadczenia -> rozwi?? listÄ? -> zaznaczamy produkt -> status (Shift + F4).
Tytuł: Odp: brak raportu rozliczeniowego
Wiadomość wysłana przez: julbed w Maja 19, 2008, 16:35:18 pm
Dzia??a. ?šliczne dziÄ?ki dobry Cz??owieku

Pozdrawiam Julian
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 18.

[Pokaż zapytania]