Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostałe problemy => Problemy ogólne => Wątek zaczęty przez: wycich w Lutego 15, 2024, 11:20:27 am

Tytuł: Problem z pobraniem e-skierowania
Wiadomość wysłana przez: wycich w Lutego 15, 2024, 11:20:27 am
Witam, dziś od rana nie mogę pobrać żadnego e-skierowania, ani zmienić statusu na np. ZREALIZOWANE.
Problem w module Rozliczenia-->Rejestracja-->Zlecenia-->Pobierz e-Skierowanie.
Wyskakuje błąd:
(https://rehabilitacja-fordon.pl/001.jpg)
(https://rehabilitacja-fordon.pl/002.jpg)
Sprawdziłem już chyba wszystko - certyfikaty wgrane poprawnie, data ważności OK, cała inauguracja z P1 jest OK, wyłączona zapora i antywirus więc też nie to. Program w najnowszej wersji. Wczoraj wszystko działało, dziś już nie. Co może być przyczyną?
Tytuł: Odp: Problem z pobraniem e-skierowania
Wiadomość wysłana przez: KrystianT w Lutego 15, 2024, 14:49:20 pm
Miałem przed chwilą podobnie, ale z wysyłką skierowań/recept... Po zmianie internetu (który poza tym działał) na udostępniony z komórki zadziałało...
Pytanie czy to jakiś problem u dostawcy, czy IP zostało zablokowane i na innym poszło :-/
Tytuł: Odp: Problem z pobraniem e-skierowania
Wiadomość wysłana przez: fizjo w Lutego 15, 2024, 15:52:03 pm
od 12:00 ściagałem e-skierowania i wszystkie z e-zdrowie pobierało szybko bez problemu, czyli po drugiej stronie ok.
Tytuł: Odp: Problem z pobraniem e-skierowania
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Lutego 15, 2024, 17:08:55 pm
Czy na problemowym komputerze możesz wejść na https://ezdrowie.gov.pl/
Jeżeli nie - kontaktuj się z dostawcą internetu.
Tytuł: Odp: Problem z pobraniem e-skierowania
Wiadomość wysłana przez: wycich w Lutego 16, 2024, 07:54:16 am
Tak jak wczoraj nie działało, tak dziś znów zaczęło normalnie.
Nie zdążyłem sprawdzić czy dostawca Internetu (Play) nie blokuje strony - ale dziękuję za cenne info - sprawdzę gdy problem się powtórzy.
Tytuł: Odp: Problem z pobraniem e-skierowania
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Lutego 16, 2024, 10:29:22 am
Ja miałem raz tak, że jedno z zewnętrznych IP wpadło na black listę dosłownie jedną z jakiejś przyczyny. Usługi eZdrowia od razu padły. Przerzucenie się na kolejne IP i tematu nie było. Wygląda na to, że eZdrowie mocno patrzy na reputację adresów zewnętrznych i blokuje wtedy usługi.
Tak jak napisał @karolweksler test strony i jak się nie otwiera, to obstawiałbym, że na 99% coś z strony dostawcy.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]