Wysyłamy do NFZ po poprawnym wprowadzeniu szczepienia do gabinet.gov.pl
Co oznacza poprawne wprowadzenie do gabinet.gov.pl ?
Cały grudzień z błędami :'( Błąd: Występują niezgodności z systemem SWCEZ
Może lekarz czegoś nie wprowadza w gabinet .gov ???
Mam to samo. Ogólnie z info z przychodni - jak kontaktowali się w grudniu z CEZem, to usłyszeli, że mają jakieś problemy z dawkami i żeby dawkę wprowadzać obojętnie jaką, która system puści. Wg komunikatu błędu pozostałe wskazane elementy są poprawne. Co do określenia, która to dawka, istnieje po stronie przychodni niepewność.
Sposób sprawdzony i potwierdzony poprzez weryfikację świadczeń do zapłaty po stronie NFZ.
Ewuś pacjenta musi być na wstępie sprawdzony.
ICD10 (rozpoznanie główne): Z25.8
ICD9 (procedura): 99.557
kod świadczenia wg MZ: 19
zakres świadczeń: 01.0010.125.11 (wykonanie zalecanego szczepienia przeciwko covid-19)
świadczenie: 5.01.00.0000246 (wykonanie zalecanego szczepienia
-- covid-19)
A nie lepiej rozpoznanie główne U11?
Podajemy tylko i wyłącznie jedno ICD10 i ICD9 oraz jeden zakres i świadczenie na rozliczanej wizycie.
Wysyłamy do NFZ po poprawnym wprowadzeniu szczepienia do gabinet.gov.pl
Witajcie,
czy może macie pomysł, co może być przyczyną negatywnej weryfikacji szczepień p/ Covid - wszystkie wykonane świadczenia mają ten sam błąd - a wpisujemy tak samo jak to robiliśmy na początku roku.
komunika błędu jest taki:
Błąd - 52590001 - Występują niezgodności z systemem SWCEZ