Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => SZOI => Wątek zaczęty przez: olusza w Grudnia 20, 2023, 20:38:44 pm

Tytuł: portal zgód indywidualnych
Wiadomość wysłana przez: olusza w Grudnia 20, 2023, 20:38:44 pm
Czy ktoś się spotkał z sytuacją, że słownik personelu wnioskującego jest pusty? Uprzedzam pytanie- personel jest w umowie.
Myślę ,że to może być wina przełomu roku i dopiero co udostępnionej umowy na 2024r. Jakby co to do kogo dzwonić z tym problemem? NFZ-umowy czy informatycy?
Pacjent kończy hospitalizację w styczniu, chcąc prosić o przedłużenie reh.stacjonarnej, to dobrze rozumiem powinnam wniosek utworzyć na 2024r?
Tytuł: Odp: portal zgód indywidualnych
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Grudnia 20, 2023, 20:41:51 pm
Najlepiej zadzwonić gdziekolwiek i poprosić o przekierowanie do odpowiedzialnej osoby.
Tytuł: Odp: portal zgód indywidualnych
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Grudnia 20, 2023, 22:21:43 pm
Składać papierowo żeby zachować termin + elektronicznie wtedy gdy zacznie działać (sprawdzać co 2-3 dni czy już można).

Cytuj
4. W przypadku braku możliwości wygenerowania wniosku za pośrednictwem aplikacji CBWiD, z przyczyn nieleżących po stronie świadczeniodawcy, dopuszcza się możliwość złożenia wniosku wyłącznie w formie papierowej w sposób, o którym mowa w ust. 1.

5. Po ustaniu przyczyny, o której mowa w ust. 4, świadczeniodawca obowiązany jest do niezwłocznego przekazania wniosku w formie elektronicznej, tożsamej z formą papierową

4. Wniosek składa się we właściwym oddziale Funduszu, w terminie określonym w szczegółowych warunkach umów. W przypadku, gdy szczegółowe warunki umów nie określają terminu złożenia wniosku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, świadczeniodawca może złożyć wniosek przed rozpoczęciem realizacji świadczenia, w trakcie realizacji świadczenia lub w terminie 7 dni roboczych od dnia zakończenia realizacji świadczenia
https://baw.nfz.gov.pl/NFZ/document/1693/Zarzadzenie-32_2023_DSOZ
Tytuł: Odp: portal zgód indywidualnych
Wiadomość wysłana przez: olusza w Lipca 11, 2024, 08:43:39 am
Poprzednio pomogły podpowiedzi ,więc spróbuję i tym razem:)
W celu korekty wniosku (6103 REH) powinnam wycofać poprzedni. Nie mam jednak takiej funkcjonalności w programie. Czytając instrukcję wchodząc na wniosek jest okienko wycofaj oraz przy negatywnej decyzji "ponowne rozpatrzenie". Jest napisane także ,że wycofaj jest przy statusie przekazany, przyjęty. Co w przypadku kiedy wydano decyzję pozytywną a jest konieczność korekty wniosku? Pani z NFZ tłumaczy mi, że powinnam mieć okienko wycofaj, ja tego okienka nie widzę. Pomoże ktoś?
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]