coś chyba zostało namieszane w którejś aktualizacji ponieważ po wgraniu najnowszej asystenci medyczni przestali mieć możliwość wystawiania eZLA: "Asystent medyczny nie ma upoważnienia do wystawienia zaświadczenia w tym miejscu udzielania świadczeń zdrowotnych". Do aktualizacji KS-SOMED wszystko działało. :(Tak, oczywiście, może, jak zawsze, być to związane z aktualizacją, ale mimo wszystko nie twierdziłbym jednoznacznie ,że wszystko jest zawsze winą aktualizacji. Nie tak dawno wstrzeliliśmy się z aktualizacją i z wygaśnięciem listy certyfikatów u dostawcy. I cala wysyłka stała, bo podpisy się nie chciały zweryfikować.
Błąd funkcji eZLA/ZZLA.
---
PL-A0355;Nie powiodła się próba wysłania dokumentu. Proszę przejrzeć zwrotną informację i dokonać poprawy w danych związanych z wysyłanym dokumentem.
Wystąpił błąd podczas wysyłania dokumentów: Walidacja zakończyła się nieodpowiednim statusem.
#W223 Asystent medyczny nie ma upoważnienia do wystawienia zaświadczenia w tym miejscu udzielania świadczeń zdrowotnych. (w )
Nie jestem pewien, ale wydaje mi się że przed aktualizacją (były to chyba 3-4 zaległe aktualizacje) ulica w poradni była wpisywana "ręcznie" a teraz jest wybierana z bazy GUS. Kiedyś przy ereceptach, chyba był problem, który ujawniał się jeżeli w nazwie ulicy był (albo nie było) przedrostek "ul. ". Może po zmianach w programie polegających na dodaniu w kolejnych miejscach obsługi ulic z bazy GUS zamiast wpisywanych ręcznie ten problem znowu się pojawił?W poradniach ulica z bazy GUS pojawiła się w wersji 2023.01.0.00 tak jak w przypadku pacjentów i tak jak w przypadku pacjentów było zadanie weryfikacji i ustawiania poradni z bazy GUS. Wiem, nikt tego nie zauważył, gdyż wszyscy się skupili na pacjentach, ale proszę mi wierzyć, było to w kwietniu.
W jakiej lokalizacji szukać tego XML?
wierze Panie Michale :)Proszę spróbować wczytać ponownie licencję. Teoretycznie powinno nadpisać dane w podmiocie. dane o ulicy.
Jeżeli chodzi o plik C:\KS\KS-PLW\RAPORTY\nazwa_uzytkownika\blad2.xml to chyba już widzę w czym problem ale nie wiem z czego wynika.
Zamiast nazwy ulicy jest '-'.
W podmiocie jest wpisana od zawsze prawidłowa ulica i nie mogę jej zmienić (pole wyszarzone nieedytowalne), a w poradni jest prawidłowa ulica ale wybrana ze słownika.
Wczytanie ponownie licencji likwiduje błąd tylko na jakiś czas. Błąd powstaje gdy jakiś lekarz pracuje w module Gabinet.
INFORMACJA - Poradnia w której jest gabinet ma zmienioną nazwę ulicy z "Jutrzenki" na "ul.Jutrzenki". Zmiany nazwy ulicy dokonała któraś z aktualizacji - my tego nie robiliśmy.
Gdy już błąd się pojawi to zalogowany lekarz może dalej pracować, ale nowo logujący się dostaje komunikat o niezgodności danych ulicy w licencji i w bazie. Do czasu ponownego wczytania licencji nie może pracować.
Kamsoft zlecił wykonanie zapytania SQL jak u Michała. Wynik na zrzucie.
Kamsoft przysłał nam dziś nowy plik KSPLLicencje.exe -który ma poprawić błąd. Jak na razie błąd nie wystąpił ale czekamy co przyniesie jutro
Na pytanie czy nie moglibyśmy dostać nowego pliku licencji z poprawnie zapisaną ulicą (zamiast męczyć siebie i ich - już 4 dni) odpowiedź brzmiała : Ile trzeba by było wygenerować licencji
Ale o tym pisałem już wczęsniej.I nastąpiło dzisiaj. Błąd znowu wyskoczył, nie pomogła zmiana KSPLLicencje.exe. Wersję 02 mamy od o1/08/2023
1. Tak wczytanie licencji pomaga na krótko. Chyba, że ma się wersję 02 i na niej już wczuta licencję. Przynajmniej takie mamy sygnały i przynajmniej tak mi to z kodu wynikało
2. Tak, o adresie w poradni tez pisałem. Wersja 2023.01.0, czyli 3 miesiące temu to robiła. Razem z ulicami w pacjentach były też ulice w poradniach, ale tego prawnie nikt nie zauważył. OD kwietnia w poradniach korzystamy ze słownika GUS i nie mamy z tym żadnych problemów. Nie poradnie są problemami.