Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => AOS => Wątek zaczęty przez: zukes w Sierpnia 11, 2022, 09:06:33 am

Tytuł: Rejestracja pacjentów wyłącznie przez telefon/elektronicznie
Wiadomość wysłana przez: zukes w Sierpnia 11, 2022, 09:06:33 am
Niestety koszty osobowe rosną (zatrudnianie ludzi) a NFZ nie kwapi się z podwyżkami wyceny usług, które faktycznie zrekompensowałyby te koszty.

Zaczynamy całkiem poważnie myśleć o likwidacji rejestracji pacjentów przez pracowników na rzecz wyłącznie usług telefonicznych.

Pytania.
Czy ktoś kiedyś z takim tematem się mierzył?
Jakie macie doświadczenia?
Czy taka forma rejestracji jest zgodna z milionami zarządzeń NFZ?
Tytuł: Odp: Rejestracja pacjentów wyłącznie przez telefon/elektronicznie
Wiadomość wysłana przez: C.M. Legionów w Lęborku w Sierpnia 11, 2022, 13:41:55 pm
w ogólnych warunkach umów bodajże masz zapisane, że masz zapewnić rejestrację osobistą, telefoniczną, za pośrednictwem osób trzecich oraz internetowo. Nie ma pomiędzy tymi opcjami słowa "lub"
Tytuł: Odp: Rejestracja pacjentów wyłącznie przez telefon/elektronicznie
Wiadomość wysłana przez: prima w Sierpnia 11, 2022, 13:51:45 pm
w ogólnych warunkach umów bodajże masz zapisane, że masz zapewnić rejestrację osobistą, telefoniczną, za pośrednictwem osób trzecich oraz internetowo. Nie ma pomiędzy tymi opcjami słowa "lub"
Dokładnie i nikt się nie czepia do czasu skargi pacjenta. Skarga może dotyczyć innej sprawy, ale z reguły podczas kontroli po skardze analizowany jest wtedy cały proces obsługi pacjenta, włącznie z tym - jakimi kanałami pacjent może zapisać się na świadczenie, czyli wszystkie 4, nieraz nie wnikają w szczegóły ale sprawdzają czy wszystkie są dostępne
Tytuł: Odp: Rejestracja pacjentów wyłącznie przez telefon/elektronicznie
Wiadomość wysłana przez: zukes w Sierpnia 11, 2022, 15:23:21 pm
 :-\

Dziękuję za konsultacje.
Pozostaje jeszcze pytanie czy są określone zakresy czasowe dla każdej z tych form rejestracji.
Czyli np. osobiście/za pośrednictwem osób trzecich od 08:00 - 10:00
A potem tylko kanały elektroniczne.

Czy np. jest wymóg aby rejestracja pracowała w godzinach pracy lekarzy?
Tytuł: Odp: Rejestracja pacjentów wyłącznie przez telefon/elektronicznie
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Sierpnia 11, 2022, 21:16:13 pm
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20042102135/U/D20042135Lj.pdf

"8. Wpisów do harmonogramu przyjęć dokonuje się każdego dnia co najmniej
w godzinach udzielania świadczeń przez świadczeniodawcę."
s. 35/384
Tytuł: Odp: Rejestracja pacjentów wyłącznie przez telefon/elektronicznie
Wiadomość wysłana przez: zukes w Sierpnia 12, 2022, 10:11:26 am
Czy to znaczy, że dostępne mają być wszystkie kanały rejestracyjne w czasie udzielania świadczeń?
Z drugiej strony lekarz też może zarejestrować pacjenta, nie musi tego robić okienko rejestracji.
Tytuł: Odp: Rejestracja pacjentów wyłącznie przez telefon/elektronicznie
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Sierpnia 12, 2022, 10:12:26 am
Czy to znaczy, że dostępne mają być wszystkie kanały rejestracyjne w czasie udzielania świadczeń?
Wyślij zapytanie do Ministerstwa.
Tytuł: Odp: Rejestracja pacjentów wyłącznie przez telefon/elektronicznie
Wiadomość wysłana przez: zukes w Sierpnia 12, 2022, 16:29:38 pm
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Jest jak za komuny. Państwo udaje że płaci. Pracownicy, w tym wypadku służba zdrowia udaje, że pracuje.
Państwo o tym wie i ma na każdego "haka". W przypadku nieposłuszeństwa kontrola, nikt nie jest w stanie za kasę którą oni płacą zrobić wszystkiego czego wymagają.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 14.

[Pokaż zapytania]