Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-SOMED => Wątek zaczęty przez: radek84 w Czerwca 03, 2022, 08:52:52 am

Tytuł: skanowanie dokumentów
Wiadomość wysłana przez: radek84 w Czerwca 03, 2022, 08:52:52 am
Witam wszytkach

zaczęliśmy ostatnio skanować dokumenty i wszystko szło ok
po pewnym czasie gdy klikamy na okienko skanera to nic się nie dzieje, czy ktoś miał taki przypadek?

Tytuł: Odp: skanowanie dokumentów
Wiadomość wysłana przez: radek84 w Czerwca 06, 2022, 11:55:38 am
Gdyby ktoś szukał rozwiązania
- dwa sterowniki od scanera
Tytuł: Odp: skanowanie dokumentów
Wiadomość wysłana przez: Sławek16 w Lipca 04, 2022, 00:46:59 am
Coś więcej ?
Tytuł: Odp: skanowanie dokumentów
Wiadomość wysłana przez: robowd w Lipca 04, 2022, 07:09:37 am
Chyba aktualizacja to naprawiła.
Tytuł: Odp: skanowanie dokumentów
Wiadomość wysłana przez: radek84 w Lipca 04, 2022, 15:03:19 pm
Aktualizacja tego nie naprawiła.
w menedżerze urządzeń było dwa skanery mimo ze do komputera był podłączony jeden.
usunąłem sterowniki od jednego i zaczęło działać
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]