Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostałe problemy => Problemy ogólne => Wątek zaczęty przez: aniai w Grudnia 23, 2020, 17:11:28 pm

Tytuł: Internetowe konto pacjenta
Wiadomość wysłana przez: aniai w Grudnia 23, 2020, 17:11:28 pm
Witam wszystkich mam taki problem pacjent złożył na mnie skarge przez internetowo konto pacjenta dlatego że mam dwóch takich samych o takim samym imieniu i nazwisku ale to moja wina bo wpisałam nie tego co trzeba. NFZ każe wyrzucić i zapłacić za to. Dotyczy to maj rok 2018. Usunęłam to z kspps i wysłałam ponownie raport a pani mówi że nie usunęłam. Czy to się usuwa w jakiś szczególny sposób? Otwarty okres rozliczeniowy. Patrzyłam czy da się wysłać ponownie za maj 2018 ale nie da wtedy jest pusty. Spróbować wysłać jeszcze raz poprostu raport?
Tytuł: Odp: Internetowe konto pacjenta
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Grudnia 23, 2020, 19:25:26 pm
Ten sam drugi raz nie wejdzie. Sprawdź ten raport, czy w nim jest ta pozycja na minus i zapisz sobie na kartce który to. Jak jest to wejdź do serwis, potem Zbiorcze korekty świadczeń i pierwsza pozycja przygotowanie zestawu świad .... klikasz wybierasz raport i działasz
Tytuł: Odp: Internetowe konto pacjenta
Wiadomość wysłana przez: aniai w Grudnia 23, 2020, 22:30:32 pm
Tak było świadczenie na minus tak jak powiedziałeś przepisałam znalazłam i wysłałam jeszcze raz . Dzięki wielkie!
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]