Dzień dobry :)
Jak w temacie, czyli pacjent chce zwrócić do sklepu wyrób z zakresu środków pomocniczych i teraz pytanko, czy sklep może przyjąć taki zwrot (pacjentowi się akurat produkt po kilku dniach "odpodobał").
Produkt nie jest objęty wadą, jakościowo sztuka nówka, itp. Po prostu pacjent chce zwrócić i już. Nie będzie problemu? Może zwrócić, a sklep w systemie eZWM wycofuje zrealizowane już zlecenie?
Oki, a jak to jest z samym zwrotem produktu? Chodzi o to, czy wyrób wydany pacjentowi można bez problemu zwrócić do sklepu. Niby sklep to nie apteka, że zwroty są tylko z określonego powodu realizowane (zgodnie z prawem farmaceutycznym)?Dzień dobry :)
Jak w temacie, czyli pacjent chce zwrócić do sklepu wyrób z zakresu środków pomocniczych i teraz pytanko, czy sklep może przyjąć taki zwrot (pacjentowi się akurat produkt po kilku dniach "odpodobał").
Produkt nie jest objęty wadą, jakościowo sztuka nówka, itp. Po prostu pacjent chce zwrócić i już. Nie będzie problemu? Może zwrócić, a sklep w systemie eZWM wycofuje zrealizowane już zlecenie?
Trzeba wysłać do NFZ wniosek o wycofanie realizacji a później korektę faktury rozliczeniowej.
Oki, a jak to jest z samym zwrotem produktu? Chodzi o to, czy wyrób wydany pacjentowi można bez problemu zwrócić do sklepu. Niby sklep to nie apteka, że zwroty są tylko z określonego powodu realizowane (zgodnie z prawem farmaceutycznym)?Dzień dobry :)
Jak w temacie, czyli pacjent chce zwrócić do sklepu wyrób z zakresu środków pomocniczych i teraz pytanko, czy sklep może przyjąć taki zwrot (pacjentowi się akurat produkt po kilku dniach "odpodobał").
Produkt nie jest objęty wadą, jakościowo sztuka nówka, itp. Po prostu pacjent chce zwrócić i już. Nie będzie problemu? Może zwrócić, a sklep w systemie eZWM wycofuje zrealizowane już zlecenie?
Trzeba wysłać do NFZ wniosek o wycofanie realizacji a później korektę faktury rozliczeniowej.
Rozumiem, że w takiej sytuacji NFZ w eZWM wycofa wniosek i może go pobrać ponownie każdy realizator lub ten sam zmieniając tylko model produktu na taki, który zadowoli pacjenta? ;)Składasz o odblokowanie w celu wycofania. Po odblokowaniu sam wycofasz pobranie i będzie możliwa jego ponowna realizacja.
Rozumiem, że w takiej sytuacji NFZ w eZWM wycofa wniosek i może go pobrać ponownie każdy realizator lub ten sam zmieniając tylko model produktu na taki, który zadowoli pacjenta? ;)Składasz o odblokowanie w celu wycofania. Po odblokowaniu sam wycofasz pobranie i będzie możliwa jego ponowna realizacja.
Warto w sklepie umieścić info, że możliwa tylko wymiana na inny model lub rozmiar.