Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-SOMED => Wątek zaczęty przez: Michał w Października 29, 2019, 10:50:00 am

Tytuł: KS-SOMED - wyłączenie słownika powodu anulowania erecepty + pyt. bonusowe
Wiadomość wysłana przez: Michał w Października 29, 2019, 10:50:00 am
1. Pamiętam, że w ostatnim czasie w KS-SOMED umożliwiono wyłączenie słownika powodu anulowania e-recepty. Niestety teraz nigdzie nie mogę tego znaleźć. Czy ktoś podpowie gdzie można to zrobić? Czy jest opcja aby usunąć pojedyncze pozycje z tego słownika?

2. Czy jest podobna opcja dla słownika powodów anulowania eZLA?

3. Lekarz podczas uzupełniania skierowań lub orzeczeń ma możliwość dodania wpisanego tekstu do słownika za pomocą skrótu "ctrl+w". Czy ma on również możliwość usuwania pozycji ze słownika (ewentualnie modyfikowania)? Wiem, że ja jako administrator mogę edytując wzorzec usuwać i modyfikować poszczególne pozycje. Czy jest możliwość ustawienia osobnego słownika dla każdego lekarza?
Tytuł: Odp: KS-SOMED - wyłączenie słownika powodu anulowania erecepty + pyt. bonusowe
Wiadomość wysłana przez: Profesor Wilczur w Października 29, 2019, 11:47:32 am
Kwestie słownikowe są ujęte w module "Administrator"
Tytuł: Odp: KS-SOMED - wyłączenie słownika powodu anulowania erecepty + pyt. bonusowe
Wiadomość wysłana przez: Michał w Października 29, 2019, 12:30:15 pm
Dzięki wielkie Profesor Wilczur za odpowiedź.
Czy znasz może odpowiedź na pytanie nr 3? :)
Tytuł: Odp: KS-SOMED - wyłączenie słownika powodu anulowania erecepty + pyt. bonusowe
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Października 29, 2019, 15:30:13 pm
Kartoteki -> Opcje -> Formularze -> Niezależne słowniki w formularzach dla poszczególnych użytkowników

Jak ją zmienisz, to dotychczasowe słowniki będą widoczne (wypełnione), ale nowo dokładane pozycje będą widoczne już z poziomu tylko danego użytkownika (ale to do sprawdzenia, bo dawno nie robiłem).

Możesz jeszcze ustawić osobiste słowniki pod kątem zaleceń/uwag pod wizytą - jest to opcja w module gabinet.
Tytuł: Odp: KS-SOMED - wyłączenie słownika powodu anulowania erecepty + pyt. bonusowe
Wiadomość wysłana przez: Michał w Października 30, 2019, 10:17:31 am
09061303 kolejny raz wielkie dzięki. Pozostaje pytanie czy użytkownik/lekarz podczas wizyty ma możliwość usunięcia wcześniej dodanej do słownika pozycji? Mam jedną "Panią Doktor", która wszystko robi szybko i w w efekcie dodaje wiele pozycji z literówkami i wszystko się dubluje i sama chciałaby poprawiać usuwać.
Czy jest taka możliwość?
Tytuł: Odp: KS-SOMED - wyłączenie słownika powodu anulowania erecepty + pyt. bonusowe
Wiadomość wysłana przez: Bocor w Października 30, 2019, 11:28:12 am
Jest taka możliwość. Klikasz PPM na stworzonym słowniku i jest tam opcja edytuj słownik.
Potem pokazują się wszystkie teksty które zostały stworzone i również masz możliwość:
Dodaj, Usuń, Popraw, ułożenie alfabetyczne itp... tylko pamiętaj, że to musi robić użytkownik,
który założył ten słownik, bo inny go nie zobaczy, jeśli masz włączoną opcję indywidualnych słowników.
Tytuł: Odp: KS-SOMED - wyłączenie słownika powodu anulowania erecepty + pyt. bonusowe
Wiadomość wysłana przez: Michał w Października 30, 2019, 12:21:20 pm
No i teraz wszystko już jasne. Dzięki Bocor za uzupełnienie informacji.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]