Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => Aktualizacje programu KS-PPS => Wątek zaczęty przez: Paweł w Lipca 22, 2019, 07:55:40 am

Tytuł: 2019.02.3.0 (2019-07-16)
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Lipca 22, 2019, 07:55:40 am
1. Kateg.: WSZYSTKIE 
Opis: Uaktualniono słownik kodów specjalnego rozliczenia do wersji 15.01.
 
2. Kateg.: Wizyta 
Opis: Uaktualniono wzór skierowania na leczenie uzdrowiskowe zgodnie z rozporządzeniem MZ z dnia 4 czerwca 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe lub rehabilitację uzdrowiskową.
 
3. Kateg.: WSZYSTKIE 
Opis: Zmieniono sposób wyszukiwania kodu ICD9 na wartość "Domyślna" co umożliwia wyszukiwanie zarówno w nazwie jak i kodzie.
Tytuł: Odp: 2019.02.3.0 (2019-07-16)
Wiadomość wysłana przez: Yashi w Lipca 24, 2019, 06:07:52 am
Czy da się  wrócić do starego sposobu wyszukiwania kodu ICD9 ??
Tytuł: Odp: 2019.02.3.0 (2019-07-16)
Wiadomość wysłana przez: MichalP w Lipca 24, 2019, 17:28:17 pm
Witam.

Czy też macie w tej wersji zablokowane pole zlecenia podczas dodawania wizyty w terminarzu  ?

Tytuł: Odp: 2019.02.3.0 (2019-07-16)
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Lipca 24, 2019, 22:13:20 pm
Nie mam PPSa od tej strony używanego, ale zobacz czy jak wybierzesz (o ile możesz, jeśli jest to nowość) usługę rezerwacyjną czy zlecenie się nie odblokuje.
Tytuł: Odp: 2019.02.3.0 (2019-07-16)
Wiadomość wysłana przez: Kamila860 w Lipca 25, 2019, 13:40:06 pm
U mnie też zablokowane.............. Zlecenie i w niektórych przypadkach też Poradnia
Tytuł: Odp: 2019.02.3.0 (2019-07-16)
Wiadomość wysłana przez: MichalP w Lipca 25, 2019, 13:40:46 pm
I nic nie pomaga. Wrzucę na HD Kamsoft
Tytuł: Odp: 2019.02.3.0 (2019-07-16)
Wiadomość wysłana przez: MichalP w Lipca 26, 2019, 11:13:21 am
I wszystko wiadomo

Tytuł: Odp: 2019.02.3.0 (2019-07-16)
Wiadomość wysłana przez: Michał w Lipca 26, 2019, 21:55:35 pm
Jak można "zamknąć" zgłoszenie skoro nie ma jeszcze aktualizacji rozwiązującej problem?
Tytuł: Odp: 2019.02.3.0 (2019-07-16)
Wiadomość wysłana przez: MichalP w Lipca 26, 2019, 21:59:40 pm
Stała praktyka producentów softu.
Asseco też mnie informuje że w tej a tej poprawce coś będzie i zgłoszenie zamykają.
Tytuł: Odp: 2019.02.3.0 (2019-07-16)
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Lipca 27, 2019, 12:36:49 pm
Zawsze można dać odpowiedź, że zamknie się zgłoszenie jak wyjdzie poprawka i będzie przetestowana i odrzucić proponowane zamknięcie.
Tytuł: Odp: 2019.02.3.0 (2019-07-16)
Wiadomość wysłana przez: MichalP w Lipca 27, 2019, 12:40:28 pm

Wychodzę z założenia że wszędzie pracują tylko ludzie.
A nuż widelec jedno zgłoszenie podniesie odpowiadającemu na zgłoszenie statystykę i będzie miał spokojniejszy week. ;)
Częściej akceptuje niż odrzucam.
Tytuł: Odp: 2019.02.3.0 (2019-07-16)
Wiadomość wysłana przez: Michał w Lipca 27, 2019, 20:18:22 pm
No ja niestety (dla pracowników MRK) dopóki coś nie jest zrobione nie zatwierdzam zgłoszenia, ale też chyba nigdy się z tym w przypadku someda nie spotkałem. Zawsze dostaje odpowiedź w stylu "w jednej z najbliższych aktualizacji problem zostanie rozwiązany. Poinformuję Pana gdy to nastąpi." Oczywiście czasami czekam kilka miesięcy na tą "najbliższą aktualizację" a czasami sam MRK informuję, że już mogą zamknąć bo w tej wersji rozwiązali problem.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]