Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: Keiko w Listopada 15, 2018, 14:26:12 pm

Tytuł: Usprawnianie pracy w KS-PPS
Wiadomość wysłana przez: Keiko w Listopada 15, 2018, 14:26:12 pm
Witam. Mam dwa pytania.
Czy w KS-PPS istnieje możliwość automatycznego nadawania (kolejnego) numeru kartoteki pacjentowi? Jeżeli tak to w jakim module jest to możliwe? (Wizyta, Kartoteki, Rozliczenia?)
Czy można ustawić przy rejestracji wizyty pacjenta aby domyślnie miał już wybrane ICD10 (kiedyś czytałem że nie ale może coś się zmieniło).
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]