Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: WEMTI w Lipca 26, 2018, 13:30:44 pm

Tytuł: Problem z harmonogramem
Wiadomość wysłana przez: WEMTI w Lipca 26, 2018, 13:30:44 pm
Cześć,
na początku zeszłego tygodnia aktualizowałem PPSa do najnowszej wersji i po kilku dniach zaczęło się dziać coś dziwnego z harmonogramem. Przy jednym lekarzu (i tylko przy nim) jednostka czasu zmieniła się z 10 minut do 30. Po zmianie w konfiguracji terminarza wszystko jest dobrze aż do momentu zmiany lekarza na innego i powrotu do "popsutego". Wtedy znów jest 30 minut czyli tak jakby zapomniał o tych zmianach.

Jakiś pomysł?

(https://image.ibb.co/jZUfyo/dexa.png)
Tytuł: Odp: Problem z harmonogramem
Wiadomość wysłana przez: kalilech w Lipca 27, 2018, 12:17:17 pm
Może sprawdź jaki czas masz ustawiony dla tego lekarza w "personelu" - zakładka "umowa o pracę" - długość wizyty (minut)
Tytuł: Odp: Problem z harmonogramem
Wiadomość wysłana przez: WEMTI w Lipca 31, 2018, 19:23:14 pm
niestety jest 10...

po edicie: Po aktualizacji do 2018.1.5.0 wróciło do normalności
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]