Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => ZPO => Wątek zaczęty przez: bzpo w Lutego 07, 2018, 11:58:44 am

Tytuł: Zmiany w harmonogramie i umx
Wiadomość wysłana przez: bzpo w Lutego 07, 2018, 11:58:44 am
Witam;)

Mam pytanie, czy jeśli wprowadziłam zmiany w harmonogramie i dostępności Komórki i aneks jest podpisany muszę mieć w programie wewnętrznym nowy umx żeby poprawnie wprowadzać zlecenia? W NFZ Śląskim otrzymałam informację, że umx tylko do zmiany w produktach handlowych. Jak to jest w innym województwach, a konkretnie dolnośląskie i kujawsko-pomorskie, czy muszę czekać na umx?
Tytuł: Odp: Zmiany w harmonogramie i umx
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Lutego 07, 2018, 13:58:54 pm
Jeżeli nie zmieniłeś fizycznie adresu, a co za tym idzie miejsca wykonywania, i nie zmieniło się nic co by wymuszało zmianę miejsca wykonania po stronie NFZ (czas pracy komórki nie wchodzi tu w grę), to nie musisz mieć nowej umowy elektronicznej, bo i po co. Może się jednak zdarzyć, że w takich przypadkach może się pojawić aneks do wczytania, który nie wnosi nic.
Tytuł: Odp: Zmiany w harmonogramie i umx
Wiadomość wysłana przez: bzpo w Lutego 19, 2018, 08:24:50 am
Bardzo pomógł;-)Dziękuję;)
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]