3. Ponad 6 tys. b??Ä?d??w do zwrotu 400 tys. z?? - Kamsoft macie b??Ä?dy - sami to poprawcie, to wasz problem
Mo??e kwestia wdro??enia i szkole?? w??a??nie?A nie tylko sprzedaÄ? i po k??opocie.
NIEZGODNE KODY SCHORZE?? ICD10 DLA US?UGI (WERYFIKACJA POZYTYWNA) 814
WiÄ?kszo??Ä? b??Ä?d??w nie jest winÄ? programu, a u??ytkownika programu. Wynika z brak wiedzy o sposobie rejestrowania ??wiadcze?? lub zwyk??ej pomy??ki. Chocia?? program tutaj m??g??by uprzedzaÄ? o u??ytkownika o pope??nionych b??Ä?dach i mo??na by uniknÄ? tych b??Ä?d??w.Program wlasnie uprzedza pokazujac takie komunikaty bledow.
NIEZGODNE DANE - BRAK POTWIERDZENIA EPIZODU/KONTAKTU/PRODUKTU WYNIKAJÄ?CY Z INNEGO B?Ä?DU RAMACH EPIZODUNiezupelnie. Ten blad to komunikat dolaczany do wszystkich elementow zestawu swiadczen jesli w jakimkolwiek z elementow wystapil blad importu.
Data ??wiadczenia niezgodna z datÄ? produktu. Te?? mo??na wyczuliÄ? program przy zatwierdzaniu ??wiadczenia lub przy tworzeniu raportu statystycznego.
Co do b??Ä?du NIEZGODNE DANE - BRAK POTWIERDZENIA EPIZODU/KONTAKTU/PRODUKTU WYNIKAJÄ?CY Z INNEGO B?Ä?DU RAMACH EPIZODU nadal nie jestem w stanie tych b??Ä?d??w siÄ? pozbyÄ? i pojÄ?Ä? skÄ?d siÄ? biorÄ?.Pisalem dokladnie co oznacza ten blad i ze tak naprawde to nie jest to zaden blad a wiec nie ma czego usuwac...
Szczera podpowied?? i rada dla Kamsoftu o doskonalsze narzÄ?dzia do weryfikacji ??wiadcze?? przed wys??aniem raportu statystycznegoWszystkie bledy, ktore moga byc weryfikowane po stronie oprogramowania sa weryfikowane. Czesc komunikatow bledow to wlasnie bledy wygenerowane przez Somed a nie przez NFZ. Niestety wyglada na to ze podczas generowania raportu I fazy nikt na te bledy nie zwrocil uwagi.
Pomimo wielkiej niechÄ?ci do SOMED-a b??Ä?dy poprawimy sami. Przykro >:(Ale tego nikt za Was poprawic nie moze. Nie mozecie wymagac od kogos, od kogo kupiliscie oprogramowania, zeby poprawial blednie wpisane do programu zlecenia.