Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: serwis2 w Września 01, 2017, 09:14:33 am

Tytuł: Powolna praca KS
Wiadomość wysłana przez: serwis2 w Września 01, 2017, 09:14:33 am
Witam.
Po ostatniej aktualizacji mam problem z powolną pracą programu. Na stacjach klienckich program uruchamia się długo. Po wpisaniu usera i hasła okno logowania nie reaguje przez kilkadziesiąt sekund - nie można go zamknąć / anulować. Podobnie jest przy dodawaniu leków do recepty - zwiecha i brak reakcji na przyciski.
Tytuł: Odp: Powolna praca KS
Wiadomość wysłana przez: Weronika w Września 01, 2017, 09:42:41 am
potwierdzam, okno ładowania się programu zawiesza się dłuższy czas na "sprawdzaniu licencji" ...
Tytuł: Odp: Powolna praca KS
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Września 01, 2017, 09:54:40 am
Długie sprawdzanie licencji i podwieszanie programu przy tym to już od jakiegoś czasu obserwuję.
Niezależnie od tego w ostatnich tygodniach przypałętał się kolejny problem mocno utrudniający pracę ale powodowany prawdopodobnie przez aktualizacje Windowsa 7.
Zauważyłem, że po niektórych aktualizacjach z Windows Update program zaczyna świrować, strasznie mulić w interfejsie, nie reagować na klikanie myszą (pomimo, że klawisz się podświetla) itd.
Na dwóch komputerach mi się to losowo na razie pojawia ale mocno utrudniając pracę bo tylko restart kompa z zawieszoną apką pomaga..

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Powolna praca KS
Wiadomość wysłana przez: marek_piw w Września 01, 2017, 15:59:35 pm
Przerabiam już ten temat z Kamsoftem. Sposób jaki mi doradzili: zrobić kopię zapasową i odtworzyć ją z modułu SERWIS.
Poza tym jeżeli macie OSOZ to jest jakiś problem z serwerem i to też może mulić PPS-a


Tytuł: Odp: Powolna praca KS
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Września 03, 2017, 09:21:01 am
Przerabiam już ten temat z Kamsoftem. Sposób jaki mi doradzili: zrobić kopię zapasową i odtworzyć ją z modułu SERWIS.
Poza tym jeżeli macie OSOZ to jest jakiś problem z serwerem i to też może mulić PPS-a

Pierwsza porada to dla "normalnych użytkowników".
Lepiej zrobić pełnego fixa na bazie.
Poprawi wydajność o ile dawno się go nie robiło, u mnie wykonywany jest regularnie więc cudów nagle nie ma..

Co do OSOZ to nawet nie mów.. powyłączałem wszystko co z nim związane bo wieszało mi permanentnie bazę po kilka razy dziennie i pomagało jedynie ubicie procesu powieszonego klienta na serwerze (FB w trybie ClassicServer) bo nie dopuszczało do bazy niczego!!!
Obiecują mi od czerwca, że to naprawią bo są w trakcie przepisywania od nowa komunikacji PPS<->OSOZ żeby to miało ręce i nogi. Dzisiaj już wrzesień..

Pozdrawiam
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 13.

[Pokaż zapytania]