Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: PiotrSz w Lutego 09, 2017, 07:40:59 am

Tytuł: błąd aktywacji licencji - 9.02.2017
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Lutego 09, 2017, 07:40:59 am
Witam

Czy Was też dzisiaj rano przywitał komunikat o błędzie aktywacji licencji i brak możliwości uruchomienia programu?
Pojawiło się co najmniej o 6:30 a skończyło mniej więcej o 7:10..
Rejestracja już mi wydzwaniała, że program nie działa a tona pacjentów dobija się do nich.. :-/
Coraz bardziej mnie z tym Kamsoft denerwuje! Wqwiające jak win10... nigdy nie wiesz czy ci się rano system uruchomi czy pokaże faka..

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: błąd aktywacji licencji - 9.02.2017
Wiadomość wysłana przez: mpi w Lutego 09, 2017, 09:40:08 am
pomiędzy 6:30 a 7:10 każdy porządny człowiek jeszcze śpi więc u mnie się coś takiego nie zdarzyło :)
Tytuł: Odp: błąd aktywacji licencji - 9.02.2017
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Lutego 10, 2017, 19:34:42 pm
pomiędzy 6:30 a 7:10 każdy porządny człowiek jeszcze śpi więc u mnie się coś takiego nie zdarzyło :)

też bym spał jakby mi (na urlopie..) rejestracja nie wydzwaniala, ze program nie chce wstać.. rejestracja od 6:30 dziala, lekarze niektórzy już od 7..

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: błąd aktywacji licencji - 9.02.2017
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Lutego 10, 2017, 23:09:31 pm
Miałem podobną sytuację, gdy chciałem zrobić aktualizację jakieś 3 tygodnie temu. Pokazywał się wówczas komunikat o niedostępności serwera aktualizacji lub braku licencji mimo, że w module Admin - Licencje była licencja ważna jeszcze ponad miesiąc.  Musiałem zaczekać orientacyjnie 30 minut i zadziałało.

Aktualizacja:
Tak sobie myślę jak ma się to do przepisów Ministra Zdrowia o ciągłości dostępu do EDM, skoro działanie systemu w przychodni jest uzależnione od dostępności serwerów Kamsoftu? To powinno być niezależne od infrastruktury Kamsoftu.
Tytuł: Odp: błąd aktywacji licencji - 9.02.2017
Wiadomość wysłana przez: consul w Lutego 15, 2017, 09:42:52 am
Miałem podobny problem wczoraj 14-02-2017 ok. 15-tej
PPS nie dawał się uruchomić na żadnym stanowisku - wisiał na wczytywaniu licencji. Po jakiś 30 minutach bez żadnych działań wszystkie się odpalały.
Zastanawiam się czy nie jest to problem z weryfikacją licencji na serwerze kamsoftu, Czasami uruchomienie PPSa trwa ok. minuty i czeka właśnie na sprawdzenie licencji.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]