Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostałe problemy => Problemy ogólne => Wątek zaczęty przez: Kamil w Marca 01, 2011, 19:36:03 pm

Tytuł: Brak usług medycznych
Wiadomość wysłana przez: Kamil w Marca 01, 2011, 19:36:03 pm
Witam!
Przy dodawaniu nowej wizyty w AOS, po wpisaniu danych pacjenta, lekarza, poradni, itd, przy próbie dodawania produktu kontraktowego w oknie wybór zakontraktowanej usługi z pakietu brak jest jakichkolwiek produktów medycznych (typu porada kompleksowa, specjalistyczna...).
Może ktoś wie, gdzie tkwi problem i jak to naprawić?
Serdecznie pozdrawiam!
Tytuł: Odp: Brak usług medycznych
Wiadomość wysłana przez: Manioo SE w Marca 01, 2011, 19:43:13 pm
a miejsce wykonywania usług jest właściwe ?
Tytuł: Odp: Brak usług medycznych
Wiadomość wysłana przez: Kamil w Marca 01, 2011, 19:59:08 pm
a miejsce wykonywania usług jest właściwe ?

Tak.
Tytuł: Odp: Brak usług medycznych
Wiadomość wysłana przez: Bartosz w Marca 01, 2011, 21:21:40 pm
Na karcie produktu kontraktowego, u góry formatki masz zaznaczony checbox: rozliczenie na podstawie daty końca: pozycji rozliczeniowej?
Tytuł: Odp: Brak usług medycznych
Wiadomość wysłana przez: Kamil w Marca 01, 2011, 21:40:21 pm
Na karcie produktu kontraktowego, u góry formatki masz zaznaczony checbox: rozliczenie na podstawie daty końca: pozycji rozliczeniowej?

Nie! Zaznaczone było Świadczenie.
Wielkie dzięki, Bartosz!
Pozdrawiam!
Tytuł: Odp: Brak usług medycznych
Wiadomość wysłana przez: karoo w Sierpnia 29, 2011, 14:50:32 pm
Witam, mam taki sam problem. Wgrałam aneks do umowy (umx) na drugą połowę roku. Chcąc wybrać usługę w karcie produktu kontraktowego lista usług jest pusta. Miejsce wykonywania usług jest właściwe i na karcie produktu kontraktowego u góry jest zaznaczone: rozliczenie na podstawie daty końca: pozycji rozliczeniowej. Bardzo proszę o pomoc.
Tytuł: Odp: Brak usług medycznych
Wiadomość wysłana przez: maciejj w Sierpnia 29, 2011, 16:12:18 pm
sprawdź na SZOI, czy w umowie masz usługi. Umowy były udostępniane najpierw bez usług - miały służyć do aktualizacji potencjału na drugie półrocze, a następnie po podpisaniu kolejnego aneksu pojawiały sie dopiero z już podpiętymi usługami (produktami jak ktoś woli). Może nie został odesłany ostatni aneks do umowy?
Zacznij od sprawdzenia SZOI - czy od lipca do grudnia są produkty w planie umowy.
Tytuł: Odp: Brak usług medycznych
Wiadomość wysłana przez: karoo w Sierpnia 30, 2011, 07:03:27 am
od lipca do grudnia nie ma żadnych usług.
Tytuł: Odp: Brak usług medycznych
Wiadomość wysłana przez: maciejj w Sierpnia 30, 2011, 08:51:11 am
od lipca do grudnia nie ma żadnych usług.

No to już mamy jasność. Sprawdź, czy aneks podpisany został odesłany do NFZ, jeśli tak, to czy dotarł, ew kiedy był wysłany, bo może "wczoraj" i jeszcze nie został zatwierdzony.
Jeśli to żadne z powyższych, to telefon do NFZ.
Tytuł: Odp: Brak usług medycznych
Wiadomość wysłana przez: karoo w Sierpnia 30, 2011, 17:53:12 pm
Dowiedziałam się,że harmonogramy,które zostały przedłużone nie są jeszcze zaakceptowane przez NFZ i dlatego aneks wprowadzający nowe usługi na drugie półrocze nie jest udostępniony. Dzięki za pomoc!  :)
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]