Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: artimoney w Października 13, 2010, 20:31:27 pm

Tytuł: Brak możliwości wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług - rozwiązanie
Wiadomość wysłana przez: artimoney w Października 13, 2010, 20:31:27 pm
chce zarejestrować usługi stomatologiczne. Wchodzę dodaj, następnie wybór pacjenta, następnie w świadczeniach jednostkowych wybieram dodaj pr. i po wybraniu numer umowy w oknie nie pokazuje mi się żadna umowa którą należałoby wybrać. może ktoś mi odpowiedzieć co mam zrobić
nadmieniam że w miesiącu wrześniu działało wszystko prawidłowo, od tego czasu tylko wgrywałem aktualizacje
Tytuł: Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
Wiadomość wysłana przez: maciek777 w Października 13, 2010, 20:37:14 pm
A w świadczeniach jednostkowych jaką masz datę???
Tytuł: Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
Wiadomość wysłana przez: artimoney w Października 13, 2010, 20:40:28 pm
mam dzisiejszą, ale z każdą inna tez nie działa
Tytuł: Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
Wiadomość wysłana przez: maciek777 w Października 13, 2010, 20:42:15 pm
A miejsce wykonywanie usług na pewno masz dobre???
Tytuł: Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
Wiadomość wysłana przez: artimoney w Października 13, 2010, 20:47:08 pm
tak, mam tylko jedno miejsce wykonywania usług,
miałem tez problem z ministerialnym kodem świad. był w wersji 1 lecz zmieniłem go na aktualną wersje 2 , może z tym jest jeszcze coś powiązane,
Tytuł: Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
Wiadomość wysłana przez: maciek777 w Października 13, 2010, 21:17:21 pm
To szczerze Ci powiem, że nie mam pomysłu sytuacja która opisujesz ma z reguły miejsce w związku ze źle wybrana datą w świadczeniach jednostkowych lub źle wybranym miejscem udzielania świadczeń.....więc może ktoś inny ma pomysł???
Tytuł: Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
Wiadomość wysłana przez: Bartosz w Października 13, 2010, 21:30:47 pm
Jeśli masz tylko jedno miejsce wykonania usług to sprawdź czy masz na karcie produktu kontraktowego, zaznaczoną checkbox rozliczenie na podstawie: pozycji rozliczeniowej, tak jak na screenie po niżej (widocznym po zalogowaniu się na forum).
Tytuł: Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
Wiadomość wysłana przez: artimoney w Października 13, 2010, 21:48:29 pm
tak mam to wstawione
Tytuł: Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
Wiadomość wysłana przez: Bartosz w Października 13, 2010, 22:01:47 pm
Przejdź w module rozliczenia do kontrakty -> umowy -> przegląd [F3] -> zakładka: miejsca wykonania usług -> numer i sprawdź daty obowiązywania miejsca od, do, a następnie porównaj ten numer z rejestracje -> świadczenia -> [F2] dodaj -> karta rejestracji świadczenia udzielonego pacjentowi -> zakładka: świadczenie jednostkowe -> miejsce wykonywania usług -> pole numer (musi być taki sam).

Jeśli numer miejsca jest ten sam to zaimportuje plik z umową z SZOI/portalu świadczeniodawcy do programu PPS.
Tytuł: Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
Wiadomość wysłana przez: artimoney w Października 13, 2010, 22:39:36 pm
dzięki Bartosz, ta informacja była bardzo przydatna
wszystko już jest dobrze, system podstawiał jakiś dziwny numer miejsca wykonywania usług, ale jak się tam weszło i zmieniło filtrowanie wówczas sam zmienił się na prawidłowy
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]