collapse

Reklama


Autor Wątek: Raport statystyczny dla pacjenta POZ posiadającego kartę EKUZ  (Przeczytany 7013 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wiwienx

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Pomógł? 0
Raport statystyczny dla pacjenta POZ posiadającego kartę EKUZ
« dnia: Sierpnia 13, 2013, 00:50:40 am »
 :) Witam,
Proszę o pomoc w następującej sprawie.
Pacjent ma kartę EKUZ i poświadczenie wydane przez NFZ
Do generowania raportu powinnam wpisać dane z KARTY EKUZ
czy dane z poświadczenia. CZY jedno i drugie ?
Jestem nowa w rozliczaniu POZ a PANI w NFZ sama nie potrafiła  mi wyjaśnić i mam problem ponieważ wysłany raport do SZOI wraca jak bumerang a dodatkowo pracuję na innym programie >>>
Z góry dziękuję
 :-\

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3183
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Raport statystyczny dla pacjenta POZ posiadającego kartę EKUZ
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 13, 2013, 07:02:20 am »
Ważniejsze jest poświadczenie E106 i to je wykazujesz. U mnie gdy wykazałem pacjenta unijnego z kartą EKUZ a okazało się że pacjent ma również poświadczenie E106, pracownik NFZ kazał wykazać świadczenie z poświadczeniem zamiast z kartą EKUZ.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: Raport statystyczny dla pacjenta POZ posiadającego kartę EKUZ
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 13, 2013, 07:40:51 am »
Tylko jeszcze jedna ważna rzecz dla pacjenta unijnego w POZ: na kartę EKUZ wykazujemy płatną usługę (za 45zł), natomiast jeśli wprowadzimy poświadczenie (106,109) to wybieramy normalną sprawozdawczą usługę i wprowadzamy dla niego deklaracje. Jeśli ma poświadczenie traktujemy go w POZ jak każdego pacjenta ubezpieczonego w Polsce - oczywiście do czasu ważności tego poświadczenia.