Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => Aktualizacje programu KS-PPS => Wątek zaczęty przez: gurami82 w Września 28, 2016, 10:46:57 am

Tytuł: 2016.02.1.3 z dnia 2016-09-27
Wiadomość wysłana przez: gurami82 w Września 28, 2016, 10:46:57 am

Szanowni Państwo,

Firma KAMSOFT S.A. serdecznie przeprasza za wszelkie niedogodności związane z ostatnią usterką systemu KS?PPS. Problem związany z nieprawidłowym podpisem licencji został przez nas natychmiast zdiagnozowany oraz usunięty. Wewnętrzne procedury testowania oprogramowania zostały zaś przemodelowane w taki sposób, aby podobna sytuacja nie wystąpiła ponownie. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż awaria systemu miała wpływ na pracę wielu jednostek i użytkowników.

Pragniemy w związku z tym zapewnić Państwa, iż dołożymy wszelkich starań aby nieustannie podnosić jakość zarówno naszych produktów jak i świadczonych usług. W razie dalszych wątpliwości, do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Serwisu. 

Zmiana: 2016.02.1.3 z dnia 2016-09-27
Uwaga: Można wykonać w czasie pracy systemu

- WSZYSTKIE

Dostosowano mechanizm weryfikacji licencji xml wygenerowanych po 26 września 2016. 

Tytuł: Odp: 2016.02.1.3 z dnia 2016-09-27
Wiadomość wysłana przez: Michał w Września 28, 2016, 11:09:03 am
Kto był na tyle odważny żeby przetestować? ;)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.3 z dnia 2016-09-27
Wiadomość wysłana przez: Winni w Września 28, 2016, 12:17:12 pm
Ja - działa :P
Tytuł: Odp: 2016.02.1.3 z dnia 2016-09-27
Wiadomość wysłana przez: eres w Września 28, 2016, 13:24:06 pm
u mnie też. tym razem bez porazki  :P
Tytuł: Odp: 2016.02.1.3 z dnia 2016-09-27
Wiadomość wysłana przez: foti w Września 28, 2016, 23:16:33 pm
Ja też musiałem u jednego klienta bo ta poprawka z rejestrem od Kamsoftu u jednego nie zadziałała.
Więc zainstalowałem mu nową wersję i na razie nie dzwonił :)
Tytuł: Odp: 2016.02.1.3 z dnia 2016-09-27
Wiadomość wysłana przez: olusza w Września 29, 2016, 19:43:40 pm
witam,mam problem.
wszystko było dobrze aż do czasu.31 sierpnia minal nam termin asysty na kspps.poprawka zadziałała-wszsytko bylo ok.teraz zakupilismy przedłuzenie licencji i przy pobieraniu pliku, import licencji nie powiódł sie.od tego czasu wyskakuje znowu komunikat o "nieudana aktualizacja bibliotek aplikacji".
mimo że poprawnie wgrywam poprawke-jest nawet komunikat o powodzeniu działania,to nie idzie:(caly czas ten komunikat-juz płakac mi sie chce.
co moge zrobic teraz majac na uwadze to ze minal termin licencji,a nowa oczekuje na pobranie a ja nie moge wejsc w program przez ten komunikat.proszę o podpowiedz co jeszcze sprawdzic.tylko tłumaczyc jak dla laika bardzo proszę:)
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]