Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: Lidkak w Października 25, 2014, 11:46:52 am

Tytuł: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: Lidkak w Października 25, 2014, 11:46:52 am
Witam wszystkich:) proszę o pomoc. Uprawnienia pacjentów sprawdzam na stronie serwusia. Teraz próbuję zaimportować potwierdzenia w PPSie. login i hasło wpisane poprawnie. Niestety pojawia sie komunikat "nie udało sie zalogować do SERWUŚ..."  Taki problem mam pierwszy raz. czy ma ktoś podpowiedź? :)
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: zworek w Października 25, 2014, 19:04:39 pm
Mamten sam problem i wcześniej na Forum też było to poruszane. Kamsoft proponował uaktualnienie wersji oprogramowania, ponowne wprowadzenie hasła - nie pomogło. W poniedziałek obiecano mi zająć się tym problemem. Dam znać o efektach
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: Lidkak w Października 25, 2014, 21:11:22 pm
Dziękuję, zaczekamy na ruch ze strony producenta programu.:)
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: Lidkak w Października 25, 2014, 21:15:36 pm
mam najnowszą wersje 2014.03.0.1
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: marek_piw w Października 30, 2014, 17:05:27 pm
Witam

Mam ten sam problem. Od piątku nie mogę nic zaimportować z serwusia.

<br><center>Nie udało się zalogować do SerWUŚ celem pobrania uprawnień  pacjentów.</center>


Mam najnowsza wersje 2014.03.0.2

Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: Robinson w Listopada 03, 2014, 10:17:39 am
czy udało Wam się już zaimportować ?
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: Oprah w Listopada 03, 2014, 12:53:43 pm
U mnie dalej nie działa. Wersja KS najnowsza, jeszcze hasła sprawdzałem czy może jakieś błędne, ale wszystko OK
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Listopada 03, 2014, 13:04:39 pm
Może aktualizacja przeglądarki IE do wyższej wersji pomoże
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: Robinson w Listopada 03, 2014, 17:08:28 pm
Odpowiedź: W ustawieniach przeglądarki IE ->opcje internetowe-> zaawansowane  i klikamy przy TLS 1.0

i działa :)
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: quartz w Listopada 03, 2014, 21:41:40 pm
to sam problem i to samo rozwiązanie w innym wątku
http://forumpps.pl/index.php?topic=8229.0
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: Oprah w Listopada 04, 2014, 07:30:09 am
amelia1, dzięki za radę - działa! :)
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: camille11 w Stycznia 05, 2015, 11:24:39 am
a u mnie po zaznaczeniu TLS 1.0 dalej nie działa i nie mogę zaimportować nadal..;<< nawet przy zaporze jak jest wyłączona..
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: ascona w Stycznia 05, 2015, 18:28:08 pm
Ja mam ten sam problem od końca grudnia 2014 roku. Zgłaszałem do Gdyni (SERWUŚ). Dziś otrzymałem telefon z informacja że winny jest IE8 (mam winXP z SP2) i że powinienem zainstalować SP3 to wtedy będzie OK. Mój informatyk wieczorem sprawdzi czy pod SP3 IE8 widzi stronę: serum.com.pl jeżeli TAK to powinno być OK jeżeli nie to kicha.

A tak na marginesie : czemu Kamsoft uparł się na przeglądarkę IE?
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: marek_piw w Stycznia 05, 2015, 21:29:58 pm
Witam
Zainstalowanie SP3 do winXP pomogło. IE8 widzi serum.com.pl .
PPS zaciąga dane z SERWUS-ia
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: ChrisX2 w Stycznia 09, 2015, 03:11:21 am
Miałem Service Pack 3 dla XP oraz IE8. Nie działało.
Ponowna instalacja tych komponentów też nie pomogła.
Pomogło mi wejście na stronę serum.com.pl i ręczne zainstalowanie certyfikatu.
Nie poszło zbyt łatwo.

Najpierw kliknąłem, że chcę zaakceptować tę stronę.
Potem u góry, przy pasku adresowym wyświetlał mi się komunikat na czerwono, o błędzie certyfikatu.
Kliknąłem na ten komunikat. Wybrałem Zobacz certyfikat.
Zwykłe instalowanie certyfikatu nie pomagało.
Dopiero jak przeszedłem na trzecią zakładkę: Ścieżka certyfikacji i kliknąłem na Certum Trustet Network CA prawym przyciskiem myszy i wybrałem - wyświetl certyfikat, a potem: zainstaluj certyfikat. Potwierdzałem wszystkie kolejne komunikaty.

Po zamknięciu i ponownym otworzeniu IE, strona serum.com.pl wyświetla się poprawnie. Certyfikat jest OK.
Wtedy już mogłem importować z Serwusia do KSPPS.
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: datamax w Marca 31, 2017, 09:48:33 am
Dopisuję się bo mam ten sam problem o czym jest wątek.
Od dzisiaj na kilku komputerach przy imporcie z serwusia wyskakuje komunikat "Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów."
Opcje internetowe sprawdzone, certyfikaty też.
Czy macie podobne problemy?
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: Aslaf w Marca 31, 2017, 10:40:58 am
Ten sam problem ... ewuś łączy normalnie, jak sie zmieni inne konto też nie loguje aby pobrac dane. Na serwuś przez www bez problemu da się logować. Może aktualizacja z błędem jakimś
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: datamax w Marca 31, 2017, 12:17:02 pm
Mam wersję 2016.03.2.0 .
Na 4 różnych komputerach pokazuje się taki komunikat. Wczoraj wszystko działało.
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: datamax w Marca 31, 2017, 12:26:09 pm
Pani w serwisie PPS podała numer do obsługi SERWUŚ 586272330 lecz tam nikt nie odbiera.
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: Krzysztoff w Marca 31, 2017, 13:18:24 pm
To jest wina przeglądarki. Trzeba użyć np mozilli
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: deman w Marca 31, 2017, 13:28:14 pm
Dzwonił ktoś jeszcze? Jakiś problem z systemem?
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: datamax w Marca 31, 2017, 13:35:12 pm
Działa!   :D
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: Aslaf w Marca 31, 2017, 15:09:12 pm
Jak zrobiłeś że działa ? :)
Tytuł: Odp: Nie udało sie zalogować do SERWUŚ celem pobrania uprawnień pacjentów.
Wiadomość wysłana przez: datamax w Marca 31, 2017, 19:35:20 pm
W pewnym momencie sprawdziłem czy działa, a tam niespodzianka.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]