Aplikacje NFZ > Portal Świadczeniodawcy

Zmiany w harmonogramie

(1/1)

martyna.wu:
Czy jest jakiś wniosek w portalu który mogę złożyć aby odblokować możliwość zmian wstecznych w harmonogramie powyżej 45 dni?
NFZ nie uwzględnił dwóch nowych osób zatrudnionych od początków stycznia przy tworzonej umowie na ten rok, a są wykazywania w świadczeniach.

Jeśli tak to gdzie w portalu znajdę taki wniosek?

C.M. Legionów w Lęborku:
na stronie https://nfz-gdansk.pl w dziale "dla świadczeniodawcy" jest w aktualnościach wzór wniosku o odblokowanie umowy
Ewentualnie w Portalu w dziale "Moje umowy" w "szczegółach umowy" masz zakładkę "zgłoszenia" i tam piszesz wniosek online

Moonstuff:
Dokładnie tak jak przedmówca powiedział :)

Moje umowy -> Szczegóły umowy -> Zgłoszenia -> Utwórz zgłoszenie

Miesiąc od: czyli miesiąc od którego są zmiany (czyli teraz styczeń bo za luty jeszcze można zgłaszać: 45 dni od końca okresu rozliczeniowego).
Okres składania: czyli od kiedy do kiedy ma być możliwość składania zmian wstecz.
Powód: u nas trzeba dokładnie opisać dlaczego chcesz odblokować możliwość składania zmian do umowy czyli na przykład dr Nowak miał inne godziny w styczniu.

Ponadto po złożeniu napisałbym maila do NFZ ponieważ oni nie mają takiego wglądu w te zgłoszenia jak w normalne wnioski portalowe i rzadko tam zaglądają.
Kiedyś Pani z NFZ nawet mi powiedziała, że jak tworze takie zgłoszenie to żeby im dać znać to się za to zabiorą.

martyna.wu:
No właśnie wniosek wyslany w portalu 24 marca i nadal cisza. Muszę napisać meila do kancelarii w takim razie

C.M. Legionów w Lęborku:
Spokojnie, ja czasami czekam nawet miesiąc na rozpatrzenie, a i na koniec muszę dzwonić i się przypominać :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej