Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => SZOI => Wątek zaczęty przez: Janus w Sierpnia 03, 2015, 11:19:36 am

Tytuł: Błąd systemowy: Przerwa techniczna [Blokada dostępu do katalogu importowego]
Wiadomość wysłana przez: Janus w Sierpnia 03, 2015, 11:19:36 am
Witam,
Wysłałem wczoraj raport SWX zakładka "Komunikaty statystyczne medyczne - zbiorcze"
Plik się zaimportował a w statusie w statusie jest informacja o błędzie:

Błąd systemowy:
Przerwa techniczna [Blokada dostępu do katalogu importowego]

Spotkaliście się kiedyś z czymś takim?
Co z tym zrobić? czekać i naprawi się samo czy podjąć jakieś działania w tym temacie?
Pozdrawiam  :)
Tytuł: Odp: Błąd systemowy: Przerwa techniczna [Blokada dostępu do katalogu importowego]
Wiadomość wysłana przez: whois w Sierpnia 03, 2015, 11:56:30 am
Ja też miałem kiedyś błąd - Przerwa techniczna. Nic nie robiłem, naprawiło się samo jak się przerwa skończyła :)
Tytuł: Odp: Błąd systemowy: Przerwa techniczna [Blokada dostępu do katalogu importowego]
Wiadomość wysłana przez: Janus w Sierpnia 05, 2015, 14:03:53 pm
Dalej wisi. Samo się chyba nie odblokuje...wieczorem ponownie wygeneruje raport i może to pomoże.
Bieżące raporty są przetwarzane normalnie i to mnie zastanawia...?
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:13 - 634KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 14.

[Pokaż zapytania]